23-10-12

Tag: Wat heb je liever?

Tumblr_mc95uenjo81qmk3n9o1_500_large

Het werd weer eens hoogtijd voor een tag. Ik ben helemaal in de tag stemming vanavond. Tags vind ik altijd leuk om te doen, omdat jullie mij dan weer wat beter leren kennen. In de 'Wat heb je liever?' tag krijg je een aantal dingen waaruit je moet kiezen wat je het liefste wilt. Kijken jullie mee?


















1. Geen wenkbrauwen of een duidelijk zichtbare, zwarte snor?
Oeff daar beginnen we alweer met een lastige vraag. Ik denk dat ik ga voor een dikke zwarte moustache! Zonder wenkbrauwen lijkt het net alsof je gezicht helemaal geen uitdrukking en emoties heeft.

2. Heel mooie gezonde perfecte nagels hebben maar nooit meer je nagels mogen lakken of zwakke ongezonde nagels die je wel mag lakken?
Ik ben nagellakfan dus ik kies voor de zwakke ongezonde nagels die ik wel mag lakken. Me nagels zijn op dit moment ook niet in een bepaald goede conditie door de 31 nail challenge, maar ik vind leuke kleurtjes op mijn nagels altijd wel leuk staan.

3. Lang haar tot je voeten of gemillimeterd haar?
Ik wil/wilde altijd al lang haar hebben, maar mijn haar is bijna dood en het groeit echt niet meer. Al jaren heb ik de lengte die ik nu heb en daar kan ik behoorlijk kwaad om worden. Stom haar, never dat ik het ooit nog kort laat knippen.

20121023053127450834971_sbig_large


4. Voor eeuwig met een smokey eye rondlopen of voor eeuwig geen oogmake-up meer gebruiken?
Voor eeuwig met een smokey eye rondlopen. Ik vind mezelf er heel kaal uitzien zonder make-up op me ogen hihi.

5. Heel erg rode wangen of een grauw gezicht zonder kleur?
Heel erg rode wangen, want ik vind rode wangetjes wel mooi staan. Een gezicht zonder kleur maakt alles zo emotieloos.

6. Geen cosmetica meer gebruiken of alleen nog maar cosmetica gebruiken dat op dieren is getest?
Ooeef dit is echt een heel lastige! Ik vind diertesten echt heel zielig, maar ik heb eerlijk gezegd niet zoveel met dieren..

7. Gelige tanden met een perfect recht gebit, of scheve tanden die wel mooi wit zijn?
Gelige tanden met een perfect recht gebit, ik heb een hekel aan scheve tanden.

8. Voor één dag op je school/werk verschijnen met een niet draagbare look en raar opkijken als mensen er wat van zeggen of die dag zogenaamd ziek zijn?Ja dan ben ik ziek. Er goed en verzorgd uitzien vind ik wel belangrijk.

9. Nooit meer nagellakremover mogen gebruiken of iedere dag opnieuw je nagellak eraf moeten halen?Deze vraag is snel beantwoord: elke dag opnieuw nagellak eraf moeten halen. Het is slecht voor je nagels, maar wanneer me nagellak ook maar iets afbladderd dan haal ik het er meteen af en doe ik nieuwe nagellak op.

Tumblr_mcb21i0jff1rjx1hzo1_500_large

10. Een bodylotion gebruiken die de huid ontzettend zacht, mooi en gezond maakt maar wel ontzettend stinkt of een bodylotion gebruiken die heel lekker ruikt maar verder niet zoveel doet voor je huid?Sowiso gebruikt ik nooit meer bodylotions door mijn eczeem en het werkt niet goed bij mij. Als ik toch hieruit moet kiezen kies ik voor de bodylotion die heel lekker ruikt maar verder niet zoveel doet voor mijn huid. Ik vind geur heel belangrijk bij bijna wel alles.

11. Je haar in een kinky kleur verder of grijs?Haha, dit doet me denken aan mijn emoperiode. Ik bewonder het altijd wanneer mensen felle haarkleuren hebben, want ik vind het echt zo leuk. Het lijkt mij echt helemaal niks om op mijn 17e al met grijs haar te moeten lopen. Ik verf het nog liever roze.

Hair-like-to-party-pink-pink-hair-scene-girl-favim.com-344898_large
12. Je gezicht nooit meer scrubben of alleen nog maar je gezicht mgoen scrubben met echte suiker/zout korrels.Ik scrub mijn gezicht nooit, dus ik kies voor gezicht nooit meer scrubben.

13. Een vreselijk hoerige lipliner om je mond of uitgelopen panda ogen?Allebei is het vreselijk, maar ik kies voor de hoerige lipliner om mijn mond. Ik denk dat dat wat minder opvalt dan uitgelopen panda ogen haha.

Tumblr_mbzupunrgv1r2xkloo3_500_large

14. Nooit meer cosmetica kopen bij de parfumerie of nooit meer bij de drogist?Ik moet eerlijk bekennen, maar ik koop al mijn makeup bijna altijd wel bij de drogist. Bij de parfumerie is alles meestal wel duurder dan in de drogist en ik heb gewoon niet zoveel geld te besteden.

15. De komende 1,5 jaar geen make-up meer kopen of je hele stash inleveren maar daarna direct  voor 250 euro alvast wat nieuwe dingen kopen?Oow jeejtje, dit is wel erg lastig! Ik denk dat ik kies voor de komende 1,5 jaar geen make-up meer kopen. Volgens mij word je dan heel creatief in het gebruik van make-up omdat er op een bepaald wel spullen opgaan (foundation, concealer etc). In mijn stash heb ik ook bepaalde spullen liggen die uit LE's komen en die kan ik nu niet meer terug kopen.
Dit was de tag, ik hoop dat jullie het leuk vonden. Ik tag iedereen, laat wel weten of je deze tag ook hebt gedaan, want dan ga ik hem lezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen