03-11-12

31 nail challenge dag 11: Polkadots nails

 

Wie houdt er nou niet van nagels met stipjes? Ik vind polkadots op mijn nagels er altijd wel leuk uitzien. Ik zag er erg naar uit om deze nail-art met polkadots een keer te maken. Kijken jullie mee?

Wat heb ik gebruikt?

♥Claire's basecoat
♥ Hema nailpolish 22
♥NYC 119 City Blackout
♥Hema nailpolish 11
♥Max Nails topcoat

Eerst heb ik mijn nagels gelakt met een witte bascoat van Claire's. Deze basecoat zorgt er niet voor dat je nagels helemaal verkleuren terwijl je een felle kleur nagellak gebruikt.



Wanneer de basecoat helemaal is opgedroogd, heb ik er een knalgroene lak erover gedaan: Hema nailpolish 22.



Vervolgens heb ik met een dottingtool zwarte stipjes overal op mijn nagels gemaakt. Ik had gedacht dat dit best lastig zou worden, maar uiteindelijk viel dat reuze mee.



Nadat alles goed is gedroogd, heb ik een zwarte NYC lak gepakt en ben ik begonnen met het aan de linkerkant van me nagel middenin een lijn te lakken naar de rechterbovenhoek van mijn nagels. De rest heb ik allemaal zwart gelakt zoals op de foto hieronder.



Onderaan de zwarte streep die vanuit het midden gaat heb ik één lange streep zilvere glitter lak aangebracht in de kleur 11 van Hema. Uiteindelijk krijg je een heel leuk resultaat:



Sommige foto's heb ik expres met flits gemaakt om zo de groene kleur van de nagellak zo goed mogelijk op foto te krijgen.







Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen