09-11-12

31 nail challenge dag 13: Animal print (cutepolish)


 

De opdracht van dag 13 was het maken van een animal print. Ik heb al zovaak een leuk zebra- of pandaprintje proberen te maken op mijn nagels, maar tot nu was dat altijd een ramp om het mooi te maken. Eigenlijk wilde ik al heel lang de glitzy rainbow tiger nails namaken van Cutepolish. Ik vind het resultaat wel aardig leuk geworden op mijn eigen nagels!


Het filmpje van Cutepolish

Cutepolish maakt echt super leuke nail-art tutorials op youtube, ik ben helemaal fan van haar nailarts! Het is eigenlijk heel makkelijk om deze nail-art te maken. Je moet er alleen wel wat geduld voor hebben, want sommige lagen nagellak moeten goed drogen.

Mijn creatie (ik moest hem met flits maken, omdat het avond was):

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen