27-11-12

31 nail challenge dag 14: Flowers

Aaahw sorry mensen, maar ik heb het op dit moment echt superdruk met school waardoor ik amper nog tijd heb om me blog bij te houden. Vandaag wil ik toch nog even 31 nail challenge dag 14 aan jullie laten zien. Deze dag staat in het teken van bloemen! Deze nailart is leuk om te maken, maar ik vond het wel moeilijk om de roosjes mooi te krijgen.

Eerst heb ik mijn nagels gelakt met een zwarte lak, namelijk NYC 119 City Blackout:



Daarna heb ik kleine rondjes gemaakt met de rode lak van Catrice 060 Bloody Mary To Go:



Daarna heb ik de roosjes afgemaakt en de blaadjes erbij gemaakt:



Opzich ben ik niet zo tevreden met het resultaat. Het had een stuk mooier kunnen worden, maar ik heb niet bepaald een vaste hand.



De volgende keer is het day 15 en dan is de Delicate Print aan de beurt!

1 opmerking: