10-11-12

Ik zoek jouw blog!

                Tumblr_md97ilzxyh1qezzhbo1_500_large

Nieuwe blogs leren kennen vind ik altijd leuk om te doen. Tegenwoordig heeft iedereen bijna wel een blog en dat maakt het juist zo leuk! Samen doen we eigen hetzelfde: er komen nieuwe producten op de markt die kopen we dan en ten slotte reviewen we die zodat andere mensen er ook wat aan hebben. Een blog bijhouden is niet alleen spullen reviewen, maar er komt eigenlijk veel meer bij kijken. Je kunt het ook zien als je hobby of werk. Mijn blog is eigenlijk mijn soort van tweede bijbaantje. Ik kom thuis begin eerst aan school en daarna ga ik eens lekker bloggen. Nu ik al verschillende blogs ken lijkt het me ook leuk om nou eens jullie (mijn lieve bezoekers) blogs te gaan lezen, dus bij deze: spam je blog!

4 opmerkingen:

  1. Mijn blog is www.jill-who.blogspot.nl :)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn blog is http://ilovebeauty89.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk dat je dit doet!

    Ik zal eerst mijn even kort voor stellen ik ben Elke ik ben een zotte meid en mijn 2 hobby's zijn schrijven en fotograferen. Ik ben erg geïnteresseerd in visagie , nagelstijling ,... Daarom heb ik ook mijn eigen blog namelijk ;
    www.retro-elke.blogspot.com
    ik doe het bloggen echt met super veel plezier anders zou ik het allang niet meer doen. Maar bloggen is meer dan mijn hobby geworden het is een stuk van mijn leven een passie. Ik probeer om dagelijks een review , een persoonlijk artikel , een recept ,.. (je kan het zo gek genoeg niet bedenken ;)) te plaatsen.
    Ik zou het echt enorme appreciëren als je ene bezoekje brengen om mijn blog. Alvast bedankt! :D

    Liefs Elke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ga allemaal naar http://www.fashionnailsbeauty.blogspot.com
    Voor leuke dingen als reviews shoplogs en meer dingen :)

    BeantwoordenVerwijderen