09-11-12

Update: Things are getting better

                     550885_448818305169265_398104081_n_large

Het is alweer een tijdje geleden dat ik mijn laatste update heb gedaan over school-werk-volleybal routine. Nu zijn we alweer dik twee maanden verder. Hoe gaat het nu met me? Is alles nog steeds zo chaotisch als de twee maanden geleden? En hoe zit het nou met school? Lees snel verder!



Laten we beginnen bij mijn eigen gezondheid. Het gaat eigenlijk heel goed met me. Ik ben niet meer ziek geweest of ergens last van gehad. Soms ik heb ik mijn up's en down's maar dat heeft iedereen wel eens. Het enigste waar ik laatst wel tegenaan stuitte, was dat mijn haar nogal dood was. Hoog tijd voor actie! Ik heb eerst mijn haren eens goed laten knippen door de kapster en dat helpt echt enorm. Even al die dode punten eruit en weer beginnen met een frisse coupe. Ik stijl me haar wel regelmatig, maar nu gebruik ik ook echt een heat protect spray om me haar wat meer te beschermen. Ik gebruik nog veel meer dingen nu om mijn haar te verzorgen. Misschien wel een goed idee om daar een apart artikel over te schrijven wat ik zowel gebruik om mijn haar gezond te houden. Ik ga me haar morgen verven met een donkerblonde verf. Me haar is nu bruin, maar ik wil het wat lichter laten worden. Bleken wil ik liever niet want ik ben bang dat mijn haar nog meer beschadigd. Ik zie wel hoe het gaat.

                   Tumblr_lubargjz2o1qglep7o1_500_large

School, werk en volleybal gaat ook zo zijn gang. Ik heb net de eerste tentamenweek achter de rug (gelukkig). Ik vrees het ergste voor natuurkunde en wiskunde, die toetsen zijn altijd wel moeilijk. Normaal schijt ik ook in me broek voor Engels, maar deze keer viel de toets reuze mee. De rest van de toetsen gingen volgens mij wel goed. Het scheelt echt dat ik overgestapt ben van vwo naar havo (:

                              Tumblr_mcl9nkvuhi1r8fxwno1_500_large

Werken gaat ook allemaal heel leuk. Ik werk op een andere afdeling en daar gaat het goed. Ik heb nog altijd plezier in mijn werk en ik ga er zeker zo lang mogelijk nog meer door. Het verdient als bijbaantje wel goed bij en het geld is eigenlijk wel hard nodig, want volgend jaar ga ik studeren en me rijbewijs halen.

                  Tumblr_mb5a9bgvhe1qgf7w4o1_500_large

We hebben laatst gewonnen bij volleybal. Ons team zit in een te hoge poule dus elke set die we winnen is altijd weer een feest. Je doet het immers wel samen met je team, met je team sta je sterk!

Eerlijk gezegd gaat alles een stuk beter. Het gestress van de tentames zijn voorlopig weer over en ik ben maandag een vervolgopleidingsgesprek, spannend.

Beeld: Weheartit



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen