09-11-12

Verjaardagcadeautjes



304358_484121844941228_1895809295_n_large30 oktober was het dan zover, ik werd 18! Heel leuk en aardig dat ik jarig was, maar ik wist helemaal niet wat ik moest vragen! Heb ik weer, altijd als iemand anders jarig is weet je vanalles te verzinnen wat je eigenlijk nog wel zou moeten hebben. Met je eigen verjaardag weet je helemaal niks te vragen. Ja ik wilde nog wel een nieuwe camera (nee dat is te duur) of nieuwe kleren (maar dat kan ik beter zelf uitzoeken). Lastig is dat, dat je niet weet wat je moet vragen. Gelukkig waren er wel wat dingetjes op mijn verlanglijstje, dus heb ik die ook zeker wel gevraagd. En voor de rest heb ik heel leuke cadeautjes gekregen! En er zijn ook mensen die constant aan me vragen wat ik gekregen heb voor me verjaardag: dus kijk je mee?



Rimmel London Glam' Eyes 624 Lynx - Wauwie, wat een mooi paletje is dit! Ik had al een lipgloss van de Glam' collectie van Rimmel London. Eigenlijk draag ik nooit zoveel oogschaduw, maar de afgelopen dagen heb ik alleen maar oogschaduw opgehad! Wat leuk om te experimenteren met de verschillende kleuren van dit palet.



Mexx Woman - Parfum is altijd wel welkom bij mij. Ik vind het belangrijk dat iemand lekker ruikt en daarom gebruik ik elke dag wel parfum. Deze parfum ruikt echt heel lekker fris en blijft lang zitten.



DA douchegel relaxing lotus - Mijn eerste reactie toen ik deze douchegel zag was: Rozeee! Een roze doucegel, dat is toch helemaal leuk? Deze shampoo ruikt best lekker, het is niet mijn favoriet, maar zo nu en dan gebruiken is die wel lekker.



Flügel - Dit heeft denk ik geen uitleg nodig?



Essence LE Class of 2013 03 Ready for rush week? - Rode nagellak vind ik echt een mooie kleur op mijn nagels. Ik was ook blij toen ik deze nagellak kreeg van de Class of 2013. Hij lakt echt fijn, zeker een aanrader om te hebben!



Poederkwast - 10000 poeders en 1 kwast. Dat gaat niet zo samen. Ik had een poederkwast nodig en deze is groot genoeg om er mooi de poeder mee aan te brengen.



Fruit smootie masker - Ik gebruik nooit een los masker eerlijk gezegd. Deze lijkt me wel fris en lekker ruiken denk ik. Ik ga hem zeker binnenkort een keer proberen.

Ik heb ook nog een Hema to do boekje gekregen, maar daar heb ik dus geen foto van gemaakt op de een of andere manier. Ik vergeet nogal snel dingen wat ik nog moet doen, dus een to-do boekje is echt ideaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen