24-12-12

31 nail challenge dag 16: Tribal print

   
Sorry dat ik zo lang geen berichten meer heb gepost, maar ik had het echt extreem druk met school! Afgelopen vrijdag had ik eindelijk weer eens tijd om verder te gaan met de 31 nail challenge. Deze keer is de tribal/aztec print aan de beurt, iets dat ik nog nooit eerder heb gemaakt. Ik vind tribal/axtec print op kleding niet zo heel mooi, maar op mijn nagels staat het eigenlijk nog best wel leuk! Kijken jullie mee naar hoe ik mijn nagels gelakt hebt?

Na een paar uur priegelen met stripers en punaises is dit het uiteindelijke resultaat geworden:



En nog even een close-up van mijn duim:



Wat was het een gedoe om te maken, maar het resultaat ziet er best kleurrijk en vrolijk uit. Helaas dat het nu winter is, een axtec print is leuker in de zomer. Ik ga dit zeker nog een keer maken, maar dan wel in de zomer.

De volgende keer zijn de glitter nagels aan de beurt.

2 opmerkingen:

  1. Wat schattig zeg! Ik wil ook al een tijdje een tribal print op mijn nagels doen. :)

    BeantwoordenVerwijderen