31-12-12

My life in pictures december

                    8329330508_19689b074e_z_large

De laatste keer my life in pictures van 2012! Het jaar is ontzettend snel gegaan en ik vind het altijd leuk om door middel van foto's te laten zien wat ik zoal doe. Kijken jullie mee?



Dit had ik echt niet verwacht! Opeens had ik 10000 gehad op mijn blog. Ik was er super blij mee!




Sinterklaas was weer in het land en bracht ook lekkere chocoladeletters mee.



 "Het begrip halveringstijd is voor mensen blijkbaar moeilijk te omschrijven". Nee wij zijn gewoon dom..



Volleybal is leuk, maar de blauwe plekken niet.



Het sneeuwde! En niet zo'n beetje ook, maar juist heel hard. Ik kon die dag niet naar school. Vond ik niet erg natuurlijk!



Heerlijke cupcakes gemaakt door mijn buurmeisje. Bekijk ook eens haar facebook: Erikas Bakery



Ik had niks te doen, dus ging ik het radioactiefverval van de uraniumreeks maar eens opschrijven. Het is net puzzelen.



Gisteren kwam ik dit leuke spelletje weer tegen. Echt oldschool pinball!

Vanaf deze week doe ik een jaar lang, elke week een My week in pictures.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten