09-12-12

Wist je dat? tag

Life-great-quotes-saying-morning-young-people-sun_largeHoi iedereen!

Ik heb vandaag echt zoveel dingen in mijn hoofd voor artikelen, maar de belichting zit me heel erg tegen. Foto's maken lukt amper met dit grauwe weer. Waar is de sneeuw gebleven? Het leek me wel leuk om een 'Wist je dat?' tag te doen. Aan de hand van 8 wist je datjes leren jullie mij beter kennen!









1. Wist je dat... ik eigenlijk al heel lang sites aan het maken ben? Voor pineapplerainbow had ik veel meer sites gemaakt die nu allemaal op de een of andere manier verwijderd zijn. Ik vond mijn Harry Potter website heel erg cool, maar hij is verwijderd omdat myv ermee stopte.

2. Wist je dat... ik al 18 jaar ben? Zelf heb ik dat gevoel helemaal niet. Ik voel me nog 16 en helemaal niet volwassen dat je je eigen bankzaken en vanalles moet gaan regelen.

                                          Tumblr_mefs4pyuhw1rig40qo1_500_large

3. Wist je dat... ik een echt ochtendmens ben? Ik heb nooit moeite met uit me bed gaan als de wekker afgaat en 's ochtends kan ik me het beste concentreren. 's Middags en vooral 's avonds voel ik me net een zombie daar in tegen.

4. Wist je dat... ontzettend onhanding en niet practisch ben? Ik ben heel theoretisch ingesteld. Op practisch niveau ben ik net een debiel.

5. Wist je dat... ik een fruit- en groente allergie heb? Dit betekent niet dat ik overal allergisch voor ben, maar wel voor bepaalde groenten en fruit. Naarmate je ouder wordt, word je voor meer dingen allergisch of wordt de allergie minder.

6. Wist je dat... ik een typisch wintermens ben? Ik haat de zomer en de zon. Lange dagen achter elkaar op het strand of naar het zwembad, bah! Geef mij maar de gezellige winter met de sneeuw. In de winter voel ik me op mijn best.

                               Tumblr_merq6xjxhc1rtv5too1_500_large

7. Wist je dat... ik dit jaar examen doe en nog steeds niet weet wat ik wil gaan studeren?

8. Wist je dat... ik perfectionistisch ben? Alles moet bij mij precies goed gaan, niks mag verkeerd staan en alles moet zoals ik het wil. Dit is echt verschrikkelijk met mijn werk: als er ook maar iets net scheef staat, dan moet ik het meteen weer rechttrekken.. Vermoeiend.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen