01-01-13

2013: Goede voornemens

                     Tumblr_mfy37xvke41rkn5cso1_500_large

Happy Newyear iedereen! Wat is dit leuk, een nieuw jaar met nieuwe voornemens en nieuwe kansen. 2013 wordt een spannend jaar voor mij. Examens, studeren, bruiloft van een familielid, op kamers (?) en nog veel meer! Ik laat jullie zien wat mijn voornemens zijn voor 2013.

Examens

Hier kan ik nu al zenuwachtig om worden. De examen komen eraan. In mei ga ik in quarantaine om mezelf door deze monster heen te worstelen. Ik ben nog het meest bang voor natuurkunde en engels, mijn slechtste vakken. Gelukkig heb ik nog ruim vier maanden de tijd om hard te leren voordat het zover is.

                              9669_465218690181777_435916143_n_large

Studeren

En wat ga ik na mijn examens doen? Studeren! Waarschijnlijk ga ik Chemie in Deventer of Crime Science in Enschede studeren, alleen ik weet het nog niet zeker. Ik zie er al echt naar uit. Studeren betekent voor mij een nieuwe fase in mijn leven.

                                              293274_497543433600463_1506130869_n_large

Afvallen

Net zoals bijna elke Nederlander staat afvallen ook op mijn lijst (neemt een hand vol chips). Ik ben al mijn hele leven dik geweest en ik wil er vanaf. Ik wil zelfverzekerder worden over mezelf en ook die mooie kleren kunnen passen. Ik kan ontzettend snel afvallen, maar ook ontzettend snel aankomen. Met de feestdagen is er al zo drie kilo erbij gekomen.. Oeps!

                              Tumblr_mftwkifrzt1s1q5i2o1_400_large

Hobby's

Ik heb tig hobby's. Ik doe aan volleybal, ik speel gitaar, heb in de zomer een moestuin die onderhouden moet worden, winkelen en ik leer om vloeiend Duits te kunnen spreken. Alleen het probleem is: ik heb er geen tijd voor.. Ik besefte mij gisteren eens goed dat ik nooit ergens normaal te tijd voor heb. Ik wil meer tijd vrijmaken voor dingen waar ik goed in ben en wat ik met plezier doe.

                Tumblr_mbsjrjnzcz1r9043bo1_500_large

Dit zijn eigenlijk wel de belangrijkste dingen die ik wil doen in 2013. Natuurlijk zijn er nog meer kleine dingen die ik wil bereiken. Volgend jaar kijk ik terug op deze voornemens en ga ik kijken of ik ze gehaald heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen