01-01-13

31 nail challenge dag 18: Half Moons



Een nail-art met half moons heb ik nog nooit eerder gemaakt. Het maken ervan leek me ook best wel moeilijk. Deze nail-art heb ik met mijn losse hand gemaakt. Benieuwd? Kijk dan snel verder!





Lakjes die ik heb gebruikt:

-Essence Studio Nails 24/7 nail base
-Safari lichtblauw lak
-Hema Nailpolish 12
-Essence nailart topper 10 Glorius Aquarius
-MAX nails Diamond Sky




Wanneer ik mijn nagels ga lakken, gebruik ik altijd een basecoat. Momenteel gebruik ik de matte studio nails 24/7 nail base van Essence. Deze basecoat droogt supersnel matt op.



Daarna de blauwe lak van Safari (review hier) mijn nagels gaan lakken. De kleur van deze nagellak is echt heel mooi en hij droogt snel op.

Van de volgende stap ben ik helemaal vergeten een foto te maken. Met de hema nailpolish 12 heb ik halve maantjes gemaakt met mijn losse hand. Dit vereist wel enige oefening ben ik achter gekomen..



Met de Essence nailart topper 10 Glorius Aquarius (review hier) en de MAX Nails Diamond Sky heb ik de halve maantjes gelakt, om zo een leuk glitter effect te krijgen.



De volgende keer zijn de galaxy nails aan de beurt. Ik ben echt benieuwd naar deze nail-art!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen