16-01-13

31 nail challenge dag 19: Galaxies

                                       
Dag 19 van de 31 nail challenge staat in het teken van de galaxies. Galaxy is de laatste tijd erg populair geweest, dus ik had wel zin om aan de slag te gaan met deze nail-art. Het maken van een galaxynails lijkt heel ingewikkeld, maar dat is het zeker niet!



Eerst heb ik mijn nagels gelakt met een basecoat om zo mijn nagels te beschermen tegen de nagellak die er straks op komt. De basecoat die ik gebruik is de Studio nails 24/7 nail base van Essence.



Nadat de basecoat is opgedroogd heb ik een zwarte lak gebruikt. Dit is de 119 City Blackout van NYC (aanrader!).



Met de prachtige topcoat C05 Return of space cowboys heb ik een mooie galaxy achtergrond gemaakt.



Met een witte lak van de Hema heb ik de melkweg gemaakt door de witte lak de deppen met een sponsje.



Met een blauwe en paarse lak heb ik nog wat nevels gemaakt en met een witte lak wat sterren. Je kunt echt alle kanten op met galaxy nails en dat is leuk. Over het resultaat ben ik wel te spreken.



De volgende dag is dag 20: water marbled.





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen