20-01-13

H&M wishlist

                     Tumblr_mgvgdjihes1rtfxleo1_500_large

Toen de H&M met de lente catalogus aankwam, moest ik die meteen gaan bekijken. Ik had zoveel inspiratie voor nieuwe outfits in mijn hoofd. De lente en de zomer zijn mijn lievelings seizoenen.  Maar eigenlijk viel de catalogus me tegen. De kleding sprak me niet echt aan. In elke collectie zit dan wel weer iets wat ik wel graag wil. Omdat het maken van productfoto's niet wil met de slechte belichting (door het weer) heb ik besloten om een H&M wishlist te maken.
                                             

Dit wijnrode vijf euro rokje vind ik al een tijdje leuk. Ik heb twee van deze rokjes maar dan in de zwarte variant. Wijnrood vind ik een mooie kleur voor in de winter. En dit rokje is gemakkelijk te combineren met andere kleding.

                                 
Een grijze sweater die nu in de sale nog maar €4,95 kost. Dit soort sweaters kun je eigenlijk met alles combineren, ze zitten lekker en met een sjaal erboven ziet er nog leuker uit. Ik heb nu zelf een rode sweater van Vila en ik wil nog graag een grijze hebben.

                                 

Deze jeans van €39,95. Dit is een lichtblauwe jeans met een normale taille. Persoonlijk vind ik broeken met een lage taille gewoon niet fijn zitten, omdat die steeds afzakken. Ook vind ik deze broek zeer leuk voor in de lente.
          

Twee superleuke shirtjes. Ik zie deze shirts steeds vaker voorbij komen op verschillende blogs. De rode kost vijf euro en de groen met grijs kost 7 euro in de sale.

                                   

Ik wil al heel lang een zalmroze blazer. Ik draag altijd een zwarte blazer, maar ik wil meer kleur gaan dragen. Zalmroze straalt wat chiques uit op de een of andere manier. Deze blazer kost nu 19,95 euro.

                                       
Nog een eenvoudig shirt als hierboven. Op dit shirt staat dan Pink Floyd waar ik soms nog wel eens naar luister. Ik vind dit shirt wel leuk alleen weet ik niet hoeveel als die nu kost.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen