06-01-13

My week in pictures #1

113153009357413074_h8ufclsy_f_largeHet is zondag en dat betekent dat het tijd is voor een 'My week in pictures'! De 'My week in pictures' is hetzelfde als 'My life in pictures' alleen laat ik nu elke zondag al mijn foto's aan jullie zien. Is er trouwens ook wat nieuws opgevallen? Ik heb een nieuwe layout! Laat een comment achter wat je ervan vind. Let's move on with the 'My week in pictures!'












Eindelijk kan ik een beetje mooie winged eyeliner maken.



Op nieuwjaarsnacht ging ik er om 4 pas in. Lekker laat, maar het was wel heel gezellig geworden.



De H&M site doorspitten voor mijn wishlist die binnenkort online komt.



Lekker nagels lakken. De laatste weken had ik daar helemaal geen tijd meer voor.



Zelf gemaakte oliebollen met rare vormen.



Natuurkunde alvast leren voor de SE-week. Ik space hem nu al.



En daar is die weer! Hooikoorts.. Door de warme temperaturen bloeien de Hazelaan en de Els al.



Deze week was er een leuke aanbieding bij de Mediamarkt. De Samsung Galaxy S2 kostte nu nog maar €299. Ik heb hem direct besteld. Nu is het nog even afwachten wanneer die komt.



Klaar voor het mixtoernooi van onze vereniging.

En dat waren de foto's weer. Ik moet er echt opletten dat ik vaker een camera of mobiel bij me heb om direct foto's te kunnen maken. Volgende week is er weer een nieuwe 'My life in pictures'. See you next Sunday!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen