13-01-13

My week in pictures #2

8319919472_8d9d451550_c_large
               
De zondag is aangebroken en ook deze week heb ik mijn camera meegenomen op pad. Wisten jullie al dat ik een nieuwe mobiel heb? Ik maak nu tijdelijk foto's met mijn mobiel, want de belichting van mijn camera is helemaal niet goed. Deze week moest ik naar school en begon meteen de stress alweer. Ik moet leren om rustig te blijven en beter te plannen. De tentamenweek begint vrijdag al en dinsdag moet mijn profielwerkstuk ingeleverd zijn. Druk, druk, druk!


Focaccia met kruidenboter en mozzarella vind ik echt heel lekker. Telkens als dit in de aanbieding is of als ik zin heb, dan koop ik er eentje.



Deze week was de temperatuur hoger. Wanneer het buiten warmer wordt dan pak ik sneller de fiets naar school. Het is nu weer koud en dat vind ik niet leuk. Ik wil weer de lente!



Vrijdag gingen we schaatsen met de examenklassen in Deventer. De eerste vier uur hadden we les, maar ik had na het tweede al geen les meer. Het derde uur ben ik met een paar klasgenoten nog snel naar een supermarkt gegaan, om wat lekkers te halen voor in de bus.



Gelukkig was het vrijdag mooi weer om te gaan schaatsen. Het was wel een beetje koud. Dit is een uitzicht vanuit de bus genomen.




Na het schaatsen moest ik heel snel alweer naar volleybal. Ik had geen tijd om tussendoor nog even naar huis te gaan. Toen ik 's avonds helemaal moe thuiskwam begon het een beetje te sneeuwen.



Na een dag school, schaatsen en volleybal heb ik wel een bord vlindermacaroni met kurrie verdiend. Na het eten wilde ik tv gaan kijken, maar ik viel in de stoel bijna in slaap. Dus ik was om acht uur me bed al ingedoken, want ik moest er om kwart over vijf alweer eruit om te gaan werken.



Toen ik zaterdag weer thuis kwam van de volleybalwedstrijd was ik het zat. Al die troep op mijn kamer. Ik moest het schoonmaken, want ik werd aardig benauwd van de stof en troep.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen