20-01-13

My week in pictures #3

Tumblr_lsy1nmabeb1qajf3zo1_400_large
De derde week van januari ging weer snel voorbij. Het was de week voor de SE-week en een echte winter week, want dinsdag ging het opeens heel hard sneeuwen! Kijken jullie mee naar mijn week?



Als de zon schijnt, kun je heel goed zien dat er een rode gloed door mijn haren zit. Ongeveer een jaar geleden had ik het ooit rood geverfd.



Wij hebben twee lieve kleine vogeltjes: Twittie en Coco. Telkens als ik in de schuur kom kijkt Coco door het gaatje heen om me in de gaten te houden.



Over vogeltjes gesproken: Er lopen altijd heel lieve vogeltjes bij ons in de tuin opzoek naar eten.



Ik was dinsdagavond zo blij dat mijn vader me wegbracht naar volleybal. Het had dinsdag de hele dag gesneeuwd.



De laatste tijd moet ik mezelf eraan houden dat ik veel fruit moet eten. Tijdens een tussenuur heb ik een banaan gekocht.



En een eiersalaatje. Ik had deze smaak nog nooit gehad, maar hij is wel erg lekker! Vooral tussen een bolletje smaakt de salade erg goed.



Woensdag was het koud weer dus aten we snert thuis. Mijn mama maakt altijd superlekkere snert met worstjes, jammie!



Donderdag had ik weer een tussenuur dus ben ik met wat vrienden naar een supermarkt geweest. Donderdag was trouwens de dag voor onze SE-week, dus we moesten even wat energie opdoen.

En dit waren weer al mijn foto's van afgelopen week. Ik vind het nog steeds moeilijk om altijd mijn camera bij de hand te hebben en overal een foto van te maken. Maar ik vind het wel erg tof om dit te doen. De komende week heb ik een SE-week, dus ik denk niet dat er veel artikelen online komen ):

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen