27-01-13

My week in pictures #4

                   Tumblr_mh9wdsscrd1rkxo3ko1_500_large
Het is alweer de vierde week van januari. Wat gaat de tijd toch zo ontzettend snel! Deze week had ik mijn tweede SE-week en moest ik dus hard aan de slag voor school. Ook ging ik woensdag naar de Action en vrijdag heb ik even lekker geshopt met een paar vriendinnen.  Kijken jullie weer mee naar de vierde reeks van 'My week in pictures'?


Biologie is zo'n verrekt moeilijk en zwaar vak. Het is zoveel informatie dat je moet weten en kunnen toepassen. Van lange stukken lezen val (heel raar) in slaap.



Woensdag ben ik naar de Action geweest. Ik was daar al heel lang niet meer geweest dus ik heb even flink ingeslagen. Wat ik er kocht, kun je hier zien.



Wachten in de aula tot mijn tentamen begint..



Sneeuw in het bos. Ik hoop dat de sneeuw snel weggaat,want ik wil lente!



Ik vind de nieuwe lay-out nog steeds zo cool van mijn blog.



Als je bij de Action komt, moet je zeker eens deze kauwgom meenemen. Kost maar €1,59 voor 50 kauwgoms.



In de bus terug naar huis. Het was donderdagochtend tien uur en het was superlekker weer. Het zonnetje scheen en het leek even geen winter meer.



Leren voor het scheikunde tentamen. Ook al ben ik best wel goed in scheikunde volgens mij heb ik de toets een beetje verknald..



Vrijdagmiddag ben ik eens even lekker gaan shoppen met een paar vriendinnen. Het was super gezellig. Op deze foto's paste ik een shirtje van de H&M.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen