23-01-13

Review: H&M Nudes eyeshadows

  

De H&M modeketen staat natuurlijk bekend om zijn kleding. Maar de H&M heeft ook een leuke cosmeticacollectie met mooie oogschaduwpaletten. Bij de H&M kwam ik dit nudespalet tegen en ik vind de kleuren echt mooi. Tegen een palet met mooie nudes kleuren zeg ik namelijk geen nee!




Het oogschaduwpalet ziet er aardig strak uit. Het doosje is geheel zwart. Op de voorkant staat de naam van het palet en op de achterkant staan de 'ingrediëntenlijst' en de houdbaarheidsdatum. Dit palet is 18 maanden houdbaar. Ik vind het palet er mooi uitzien, lekker strak en chique. Het formaat is handig om mee te nemen in je handtas.



Het palet bevat vijf verschillende kleuren. De meest linkse kleur is gebroken wit met wat witte glitters erdoorheen. Van de glitters zie je verder niks van op je oog.. De tweede kleur is heel lichtroze met een shimmer erdoorheen. De derde kleur is lekker opvallend: Shimmerend roze met wat glitters, hoe leuk! De een na laatste kleur is grijs met shimmer en de laatste kleur is donkergrijs met ook wat glitter en shimmer. Poeh, opzich vind ik dit best een shimmerpalet, maar dat vind ik juist mooi.

    

Hier zie je de kleuren geswatch zonder water. Zoals je ziet is de pigmentatie niet zo heel erg super. Maar...



Met water ziet het er al een stuk beter uit. De shimmer vliegt om je oren heen, maar dat is helemaal niet zo heel erg. Het is jammer dat dit palet zo weinig pigmentatie bevat.

                         


Jammer dat dit palet zo weinig pigmentatie bevat. De kleuren zijn wel weer erg mooi en het palet kost maar €4,95 bij de H&M.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen