21-01-13

Tag: Get to know me better!

                  Tumblr_mgqk1bboj71rk4ahoo1_500_large

Op verschillende blogs ben ik al een paar keer een nieuw soort tag tegen gekomen. Namelijk de Get to know me better tag. Deze tag leek mij ook leuk om eens een keer te doen, omdat jullie mij dan beter leren kennen. De tag is ook een persoonlijke tag en dat vind ik leuk om te doen.

Geboortejaar: 1994
Hoe lang ben je? Ongeveer 1.70 meter.
Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd? Ohnee, vandaag heb ik een natuurkunde tentamen die ik gigantisch ga verkloten.
Waar ben je op dit moment? Thuis op mijn kamer bezig met deze tag.
Single/relatie: Single
Beschrijf jezelf kort, maar krachtig: Hyperachtief, onzeker, dromer, noob in praktijkdingen, scheikunde/wiskunde nerd en verslaafde aan temple run.
Guy/Girlcrush: Jaaa,  Ed Stoppard die ik laast zag in de film Nanny McPhee 2. Hij heeft zo'n mooi gezicht (:
                                              

Wat zou je op dit moment graag willen? Lekker eten en de zomer.
Wat is je doel in het leven? Gelukkig zijn en genieten van de dingen die ik doe. Ik wil laten sowiso gaan trouwen en een leuk boerderijtje ergens hebben in het bos ofzo.
Waar ben je bang voor? Dierbaren verliezen en het niet halen van mijn diploma.
Heb je je rijbewijs? Ook al ben ik 18, nee ik heb mijn rijbewijs nog niet. Ik ga denk ik binnenkort beginnen met autorijles. Ik zie er echt zo tegenop..
Nagellak of lippenstift? Die keuze was snel gemaakt: Nagellak. Ik heb wel tig potjes nagellak en het liefst lak ik mijn nagels elke dag weer anders. Ik ben niet zo van de lippenstift, geef mij maar lipgloss.
Wat is je favoriete seizoen van het jaar? De zomer, lekker al die vrolijke kleurtjes en leuke dingen doen met het warme weer (:
Wil je ooit gaan trouwen? Ja, absoluut!
Ben je een healthy-freak? Soms wel, soms niet. Het ligt er maar net aan hoe ik me voel.
Wat voor kleur haar en lengte heb je? Mijn haar is op dit moment donker bruin geverfd. Ik heb een rood/bruine gloed door mijn haren heen. Mijn eigen haarkleur is donkerblond en mijn haren zitten net over me schouders heen.

                                                     

Welk kleding/ of make-up item wil je op dit moment heel graag? Ik wil al heel lang uggs hebben, maar aangezien de winter hopelijk bijna voorbij is en uggs behoorlijk duur zijn, wacht ik nog even tot volgend jaar.
Heb je tattoos?
Nee, en ik ga er ook niet aan beginnen. Ik ben bang dat ik er spijt van krijg en dat mijn huid heel erg gaat irriteren ervan. En het is duur.
Heb je piercings? Ja, ik heb 3 oorbelgaatjes en een helix in mijn linkeroor.
Draag je een bril? Nee, maar ik wil wel graag een bril, omdat ik constant hoofdpijn heb van het dichtbij kijken en ik vind brillen echt cool.
Wat is jouw perfecte pizza? Salamipizza met extra veel salami en kaas en een extra dikke rand. Jummie!
Favoriete eten/drinken?  Pizza en een favorietste drinken heb ik eigenlijk niet.

                 Tumblr_mgxkmgxtyf1rprh4co1_500_large

Wat is je favoriete parfum? Playboy play it spicy en Essence like a day in a candy shop.
Wat is het laatste wat je kocht? Het allerlaatste wat ik heb gekocht waren bonbons voor een vriendin van mij, energydrink en broodjes.
Wat deed je vanochtend om 08:00 uur? Toen was ik wakker en stapte ik mijn bed uit. Ik heb toetsweek dus ik was er vandaag wat later uit dan normaal.
Favoriete ijsje? Een magnum. Zo slecht, maar wel zooo lekker.
Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op? Ik sta altijd vroeg op. Ik ben een typisch ochtendmens dat op een vrije dag om 8 uur al wakker is. Andere mensen komen rond half 12 altijd uit bed en ik ben om 8 uur al fris en fruitig aan het werk. Ik moet wel zeggen dat ik heel veel slaap nodig heb in een nacht.
Wat zijn je plannen voor 2013? Ik ga mijn diploma halen, studeren en afvallen.
Met hoeveel kussen slaap jij? Ik slaap met 1 kussen, maar dat vind ik te weinig.
Ben je een ochtend of avond persoon? Ik ben een ochtend persoon, omdat ik 's ochtends het beste mijn werk kan doen en dan heb ik nog genoeg energie.
Ben je geordend of rommelig? Mijn kamer ziet er altijd rommelig uit, maar als ik dat dan zie dan word ik helemaal gek. Alles moet recht staan en netjes zijn. Dus ik zit er tussenin.
Wat wil je op dit moment graag zien? Lekker eten dat ik allemaal op kan eten ,want ik verga van de honger hier.
Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt? Ik ben nu 18, dus over 10 jaar ben ik alweer 28. Ik hoop dat ik dan mijn studie achter de rug heb en getrouwd ben. Je weet nooit hoe de toekomst verloopt, dus ik kan dit moeilijk zo even zeggen.
Wie mis je op dit moment? Al mijn lieve vrienden en vriendinnen met wie we altijd zo goed kunnen lachen.

                               Tumblr_mdxeukmgxt1rlzcq5o1_400_large

Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf? Ik denk dat dat mijn tenen zijn en mijn oren. Ik ben al snel negatief over een lichaamsdeel dus ben ik blij dat ik nog wat heb waar geen nadelen aan zitten. Ik vind de vorm van mijn tenen heel mooi. En me oren, tsja die zijn gewoon mooi van formaat denk ik?
Ben je verlegen? Ja eigenlijk wel. Ik durf vrij weinig, maar soms ben ik ook helemaal niet verlegen. Het ligt er gewoon aan met wie ik ben.
Heb je een accent? Ja, heel erg. Ik praat bijna altijd dialect soms ook op school en dan merk je wel dat er dan mensen zijn die dat heel grappig en stom vinden.
Zussen/broers, hoe oud? Ik heb een broer van 21, een broertje van 13 en een zusje van 12.
Hoe ziet jouw dagelijkse leven eruit? Als ik naar school moet dan sta ik op om 6 uur 's ochtends. Rond 7 uur ga ik naar school toe, omdat ik meestal het eerste uur al moet beginnen. Gemiddeld ben ik rond kwart over 3 vrij en moet ik huiswerk maken. 's Avonds werk ik of volleybal ik alleen op donderdagavond ben ik vrij. Mijn leven ziet er aardig hetzelfde uit. Op zaterdag ga ik er om kwart over vijf uit want ik moet dan om half 7 al werken tot zo'n tien uur. Daarna heb ik meestal een volleybalwedstrijd. Op zondag ga ik er om kwart over 8 uit, want dan moet ik naar de kerk. En 's avonds heb ik dan catechisatie. Dat is zo'n beetje mijn week.

Ik hoop dat jullie deze tag leuk vonden om te lezen en je mag hem van mij overnemen op je eigen blog.



1 opmerking: