02-01-13

Update: Nieuwe producten van Catrice in februari 2013

                                       

Ik heb goed nieuws! Catrice komt met nieuwe producten in februari! Er komen tig nieuwe producten en nieuwe kleuren voor de lente/zomer dit jaar. Het werd eens hoogtijd dat Catrice het schap ging veranderen. Weten wat er allemaal nieuw wordt? Kijk dan snel verder!



Absolute Eye Colour Mono Eye Schadow



Deze fijne mono's kennen we natuurlijk al, maar er komen nieuwe kleuren.Van links naar rechts: 610 Mint Of Change, 620 Inglorious Mustards, 630 Fancy A Coppa Tea?, 640 Don't Touch My Mosserati! en 650 Petrol Shop. Opzich zijn deze kleuren niet echt mijn smaak, maar ik weet wel dat de mono's van Catrice altijd heel fijn zijn. Deze mono's kostten ongeveer €2,79

Absolute Eye Colour Quattro Eye Shadow


Oogschaduwpalets met vier verschillende kleuren, dit zijn: 070 Mud Spencer & Coralle Hill, 080 Yellow Submagreen en 090 Before Or After Eight? Met deze quattro's kan je makkelijk leuke ooglooks mee maken met deze trendy kleuren. Ik ben wel benieuwd naar 070 Mud Spencer, de donkerbruine kleuren spreken mij wel aan. Deze leuke quattro's gaan ongeveer €4,49 kosten.

Intensif'eye Wet & Dry Shadow


Vier nieuwe baked eyeshadows! 070 Dr.Bluelittle, 080 Please Gold The Line, 090 Ninja Purples en 100 Glamourose. Deze gaan ongeveer €3,79 kosten.

Catrice Smokey Eyes Set


Wauw, met dit palet kun je zeker een elegante look maken. Het palet heet 060 You Did That en gaat €4,49 kosten.

(Nieuw) Catrice Absolute Nude Eye Shadow Palette


Deze moet ik hebben! De 010 All  Nude is een nude/bruin achtig palet met maarliefst zes verschillende kleuren en een applicator erbij. Als ik een keer oogschaduw draag, dan zijn het deze kleuren. Ik ben nu al helemaal verliefd op dit paletje. Dit palet gaat ongeveer €4,99 kosten.

Catrice Kohl Kajal


Een Kohl Kajal: 140 Chocwaves gaat ons ongeveer €1,99 kosten.

Smokey Eyes Pencil


Een oogschaduwpotlood om mooie smokey eyes mee te maken. Dit is 040 Petroling In The Deep en gaat ongeveer €2,49 kosten.

Calligraph Ultra Slim Eyeliner Pen

Een eyelinerpen om de dunste lijntjes mee te maken: 010 Blackest Black. Deze gaat ongeveer €2,99 kosten.

Long Lasting Eyepencil Waterproof


Nieuwe oogpotloden in nieuwe kleuren. En ze zijn waterproof! Ik ben benieuwd of de pigmentatie goed is, maar ik ga ze zeker uitproberen! Deze gaan ongeveer €2,29 kosten.

Gel Eye liner

Catrice verschijnt met een nieuwe kleur eyeliner: 050 Blackjack with Goldie Hawn. Deze geleyeliner is zwart met gouden glitters. Jammer dat de feestdagen al geweest zijn.. Deze geleyeliner gaat ons ongeveer €3,99 kosten.

Prime And Fine Eyeshadow Base

Ik kan me nog ergens herinneren dat ik ooit eens de Prime And Fine Smooting Refiner had. Maak nu kennis met de Prime And Fine Eyeshadow Base. Dit is een huidskleurige oogschaduwbasis voor een verhoogde kleurintensiteit en helderheid van de oogschaduw. Het maakt de oogschaduw zelfs waterdicht. Deze gaat ongeveer €3,99 kosten.

Eyebrow Filler Perfecting & Shaping Gel

Speciaal om de dikke wenkbrauwen vorm te geven. Maar waarom, waarom komt Catrice alleen met een bruine eyebrow filler aanzetten? Jammer voor meiden die blonde of zwarte wenkbrauwen hebben. Toch ben ik wel benieuwd naar dit product. De prijs zal ongeveer €3,49 worden.

The Giant Extreme Volume Mascara Waterproof 24H


Misschien ben ik dan niet zo'n groot fan van waterproof mascara's, maar deze mascara wil ik zeker gaan proberen. Deze mascara zou het 24 uur volhouden en gaat ongeveer €4,49 worden.

Lashes To Kill False Lashes Volume Mascara


Van deze mascara heb ik al eens de ultra black (rode) variant gehad, dus ik ben zeer benieuwd naar deze! Deze mascara zal je wimpers volume geven door middel van vezels. Nu heb ik niet zo leuke ervaringen met vezels gehad (Vampire's Love volumizing lash powder), maar ik wil deze mascara graag testen. De prijs zal ongeveer €3,99 worden.

Allround Mascara Ultra Black


Februari gaat een dure maand worden. Weer komt Catrice met een nieuwe mascara. Deze mascara zorgt voor extra volume, lengte en krul in de perfecte zwarte koolstof kleur. De prijs zal ongeveer €2,99 zijn.

Waterproof Top Coat


Dit is bijzonder: een topcoat die je niet-waterproofmascara wel waterproof maakt. Dit is ideaal voor ons in dit regenachtige landje, hier regent het bijna elke dag wel. Ik ben benieuwd of het echt op alle mascara's werkt. Deze topcoat gaat ongeveer €4,49 kosten.

Infinite Shine Lip Gloss


Catrice komt met wel 13 nieuwe lipglossen(?) aan in de lente. Wat een boel mooie kleuren! Deze lipglossen zouden zorgen voor een perfecte glans en ze zouden ook niet plakkerig zijn. De prijs gaat ongeveer rond de €2,99 liggen.

Ultimate Lip Colour


Drie nieuwe kleuren (240 Hey Nude, 250 Matt About Pink & 260 It's A Matt World) in de Ultimate Lip Colour lijn. De prijs zal ongeveer rond de €3,99 liggen.

BB Allround Foundation Multi-Benefit Make Up


Yes! Eindelijk komt ook Catrice met een BB cream. Deze BB cream komt in maarliefst vier verschillende tinten, voor ieder wat wils. Een tube van 30 ml gaat ongeveer €5,99 kosten.

Camouflage Cream


Een creamy camouflage cream voor het verbergen van oneffenheden, puistjes en rode adertjes. De cream heeft een hoge dekking en is waterproof. De prijs is ongeveer €2,99.

Mattifying Oil Control Paper


Deze speciale matte doekjes absorberen snel en maken je huid talgvrij en matt. Deze doekjes drogen je huid niet uit, maar verfrist het. In een verpakking zitten 50 doekjes en dit gaat ongeveer €2,79 kosten.

Sun Glow Matt Bronzing Powder


De delicate, ultrafijne Bronzing Powder van Catrice zorgt voor een gladde, matte, natuurlijk, frisse teint met een gegarandeerde zomer gevoel. Dit is een nieuwe kleur 030 Medium Bronze voor medium tot donkere huidtypes. De prijs zal rond de €3,99 komen te liggen.
Skin Finish Compact Powder


De Skin Finish Compact Powder is een foundation in de vorm van een poeder. Deze nieuwe kleur, 031 Warm Beige, is geschikt voor alle huidtypes. De prijs is €3,99.

Re-Touch Light Reflecting Concealer


Een romige concealer met medium dekking verbergt donkere kringen en andere oneffenheden in een handomdraai. De zachte textuur geeft de huid een aangenaam zacht gevoel. De prijs zal ongeveer rond de €3,99 liggen.

Ben jij al benieuwd geworden naar de nieuwe producten van Catrice? Ik in ieder geval al wel!

Alle informatie en foto's uit dit artikel komen van Kosmetikaddicted.

1 opmerking:

  1. Oh wat een leuke productjes! Mijn favorieten zijn:

    - Mattifying Oil Control Paper
    - BB Allround Foundation Multi-Benefit Make Up
    - Ultimate Lip Colour (Hey nude + It's a Matt World)
    - Prime And Fine Eyeshadow Base
    - (Nieuw) Catrice Absolute Nude Eye Shadow Palette.

    Leuk artikel!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen