08-02-13

31 nail challenge dag 21: Inspired by a color


Het is alweer een tijd geleden dat ik voor het laatst de 31 nail challenge heb gedaan. Ik kon maar niets leuks bedenken voor dag 21: Inspired by a color. Gisteren wilde ik een leuke nail-art maken met een nieuwe roze lak die ik laatst heb gekocht van Catrice. Eigenlijk vond ik de nail-art achteraf heel geschikt voor deze dag. Ik heb mij laten inspireren door een knal roze kleur: Catrice 850 Aretha's R-E-S-P-I-N-K. Kijken jullie mee?

Heel simpel maar wel leuk deze nail-art. Ik vind hem goed gelukt. Het is jammer dat de roze lak van Catrice lang duurt met opdrogen. Ik snap het nog steeds niet waarom ze deze lak uit het Catrice assortiment gedaan hebben. De kleur ziet er zo girlish en mooi uit! Anyway, met een zilveren striper van de Action heb ik een soort van zebraprint gemaakt. Klaar is Kees! Deze nail-art is ook leuk met andere kleurtjes, maar ik wilde absoluut roze gebruiken, omdat die kleur mijn lievelings kleur is.




Catrice 850 Aretha's R-E-S-P-I-N-K en MAX striper in de kleur Silver.



De volgende dag is het dag 22 en dan moet ik een nail-art maken geinspireerd op een liedje. Ik ben benieuwd hoe het gaat worden!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen