05-02-13

Mijn favoriet: Europrofit Essential Hair Conditioner

             

Wat koop je tegenwoordig nog voor €0,35 cent? In deze crisis tijd is alles duur. Maar op Ilovebeauty89 zag ik dat er wel degelijk product bestaat dat maar 35 cent kost: De Europrofit Essential Hair Conditioner. En verbaasd dat ik was! Hoe kan een conditioner van maarliefst 300 mL zo goedkoop zijn? Is de kwaliteit soms slecht? Of juist weer goed? Lees snel verder ,want ik laat jullie kennis maken met mijn nieuwe favoriet.

Aan de verpakking is niets op te merken. Standaard wit met blauwe en roze letters. Op de voorkant staat wat het product is en de hoeveelheid (300 mL). Op de achterkant staat wat de conditioner doet voor je haar, welke ingrediënten erin zitten en wat de houdbaarheidsdatum is (12 maanden). Niet veel bijzonders dus.

               

De conditioner moet je haar verzorgen op een milde wijze en het moet goed doorkambaar zijn. Mijn haar is op dit moment moeilijk doorkambaar en beschadigd, dus die verzorging was meer dan welkom. De conditioner ziet er niet raar uit en ruikt heerlijk! De conditioner is gewoon wit net zoals de meeste conditioners zijn. De geur is gelukkig niet chemisch en dat is wel een pluspunt aan deze conditioner. De substantie van de conditioner is eigenlijk net zoals andere conditioners.

                 

Na het wassen is mijn haar goed doorkambaar, zoals het product had beloofd. Mijn haar voelt lekker glad en zacht aan. Ik merk eigenlijk geen verschil met een dure conditioner. Zo zie je maar weer dat zelfs conditioners van 35 cent ook goede conditioners kunnen zijn!

Of deze conditioner ook goed werkt voor het lichter maken van felle haarkleuren weet ik niet. Voor de prijs krijg je in ieder geval veel conditioner. Misschien is deze conditioner wel een goede tip om te gebruiken voor je haarverf. Zo ben je in ieder geval niet zoveel geld kwijt.

De Europrofit Essential Hair Conditioner is verkrijgbaar bij de Kruidvat en ook vast wel bij de Trekpleister en kost maar €0,35. Dit is echt mijn favoriet geworden en ik zal niet snel meer een andere conditioner kopen, omdat deze ontzettend fijn en goedkoop is.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen