03-02-13

My week in pictures #5

                061d1bfe6dfd11e293a222000a1fb70a_7_large
               

Januari is nu definitief voorbij gevlogen en het is alweer februari. Het was een koude maand met sneeuw en ijs, vallen en opstaan. Ook kwam de tweede SE-week er weer aan. Gelukkig is dit nu alles voorbij en gaan we richting de lente. Het is minder koud buiten en het zonnetje zie ik steeds vaker. Deze week is er niet veel gebeurd. Ik heb een nieuw rooster, moest zoals gewoonlijk weer werken en volleyballen. Ik vind het nog steeds lastig om van alles een foto te moeten maken, maar ik geef het niet op. Ik vind de my week in pictures echt leuk om te doen!


De Lay's super chips paprika is echt de lekkerste chips die ik ken. Op de een of andere manier vind ik geribbelde chips veel lekkerder dan gewone chips.



Zondag was er nog monchoutaart over van de verjaardag. Monchou taart vind ik best wel lekker.



Dinsdagmiddag ben ik naar de Hema geweest, want ik was al heel lang op zoek naar een notitieboekje zonder lijntjes (blanco). Ik heb deze meegenomen en nog een A4-fotoboek. Ik vind tekenen leuk om te doen en ik moet er mee tijd voor vrij maken.



Een tekening nagetekend.



Na regen komt zonneschijn! Woensdagochtend regende het zo hard. Ik was deze keer blij dat ik al op school was. Woensdagmiddag was het juist weer super mooi weer. De zon scheen en de lucht was strak blauw.



Nutella!



Mijn favoriet op dit moment: de Andrélon droog shampoo. Hij laat me haar lekker ruiken (:

En dat waren al mijn foto's van deze week weer. Het waren er jammer genoeg niet zo veel, maar volgende week zal ik meer foto's maken.

(Beeldmateriaal: Weheartit)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen