10-02-13

My week in pictures #6

                                         Cam-camera-image-photographic-favim.com-627926_large

Mijn week is weer voorbij gevlogen. Deze week had ik het zoals gewoonlijk weer lekker druk, moest weer volleyballen en werken en heb ik de rijschool eindelijk opgebeld voor rijles. Voor de rest heb ik helemaal niet zoveel beleefd. Zoals elke zondag laat ik ook weer vandaag de my week in pictures aan jullie zien.





De Andrélon Care & Repair crème was bijna op. Bijna ja, maar nog niet helemaal. Er kwam geen spul meer uit de pomp (het is een pompflacon) maar toen ik flacon doorknipte, zat er nog best veel spul in. Hetzelfde geldt ook voor tandpasta. Veel mensen gooien de tandpasta weg als er niets meer uit komt. Ik knip altijd alles doormidden en dan kom ik erachter dat er nog wel degelijk wat product zit in.



Bij een examentekst van Engels kwam ik deze tekst tegen met een opmerkelijke titel. Ik had de hele dag het liedje van de Bee gees in mijn hoofd.



Ik heb heel vaak het eerste uur les en het tweede uur een tussenuur. Ik was bezig met een paar examenteksten van Duits toen het opeens begon te sneeuwen.



Examenteksten maken van Duits. Het gaat me wel redelijk goed af.



Tijdens een tussenuur gaan we meestal naar de Jumbo die dicht bij onze school zit. Het was woensdagochtend en het was mooi weer.



Mijn broodjes gaan zonnebaden in de magnetron.



Echt lekker: Witbrood met kwinkslag en dan uit de magnetron. De hagelslag is een beetje gesmolten en dat is zoo lekker!



De lente laat nog even op zich wachten, maar thuis hebben we de bloemetjes al op tafel staan. Deze witte hyacint ruikt heel lekker en haalt wel het lentegevoel naar boven.



Op woensdagavond moet ik altijd werken en dit keer at ik pizza voordat ik moest werken. Tijdens het werk werd ik wel heel erg misselijk van deze pizza..



Kon mijn geodriehoek niet even een paar maanden wachten met kapot gaan? Gelukkig had ik nog een simpele geodriehoek bij me passer zitten.



Hello Kitty sokken zijn leuk. Vooral als ze lekker warm zitten.



De laatste tijd ben ik weer fanatiek aan het tekenen. Deze tekening heb ik gemaakt met Action stiften. Ik ben tevreden met het resultaat.

Afbeelding: Weheartit

2 opmerkingen:

  1. Super leuk om te lezen/zien. Zodra ik weer mijn mobiel terug heb ga ik je volgen op Instagram :-) je hello kitty sokken zijn echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen