17-02-13

My week in pictures #7

                                 Tumblr_micu5xocyn1r9q5w4o1_400_large

Alweer een week voorbij. Het was een week waarin ik ziek was, de herkansing was, het donderdag valentijnsdag was en ik ging weer eens een keer de stad in. Omdat ik deze week was, kon ik niet veel artikelen plaatsen. Een filmpje maken ging ook zonder succes: Ik moest steeds hoesten en mijn stem werkte niet mee. Gelukkig is het nu even vakantie en kan ik eindelijk eens ontspannen en aan mijn blog werken. Kijken jullie mee naar de afgelopen week?



In een artikel op Beautylab stond een goede tip over hoe je je nagellak er makkelijk af kunt halen. Ik gebruik deze manier nu elke keer en ik moet zeggen dat mijn nagellak er meteen goed afgaat.



Maandag stond er bij scheikunde een pipetteren en titreren practicum op het programma. Omdat ik dit vorig jaar al een keer heb gedaan in vwo 5, vond ik dit niet moeilijk. Ik vind scheikunde leuk :3



Vakanties bekijken op D-reizen.



Taart eten bij godsdienst. Alleen de vorkjes ontbraken dus moesten we een beetje klungelig het taartje opeten met onze vingers.



Vrijdag ben ik samen met een klasgenoot van mij de stad in gegaan. Hier ben ik bij de H&M. Nu ik deze foto zie, wil ik echt graag weer zomer. Ik hou er niet van om een dikke jas met sjaal te dragen. Vooral bij het shoppen is het nou niet bepaald fijn om helemaal dik ingepakt te zijn.



En als laatste: 500 mL energy voor 50 cent bij de Kruidvat. Ik kan altijd wel wat extra energy gebruiken bij volleybal en ik had dorst. Je ziet ook nog de candy pink body splash die ik gekocht hebt die dag.

Beeld: Weheartit

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen