24-02-13

My week in pictures #8

                                              487307_508120415895738_342408686_n_large

Week 8 is ook weer voorbij gevlogen! Ik had voorjaarsvakantie en ik heb veel leuke dingen gedaan deze week. Ook moest er weer gewerkt en gevolleybald worden. De week begon goed met een beter cijfer voor de biologie herkansing en rijles. Voor meer foto's kun je me ook volgen op Instagram. Kijk je mee naar mijn week?


Crackers vind ik echt zo lekker als tussendoortje.



Spinazie en een Boniburger voor het werken. Ik hou echt niet van dit eten...



Een lekker ontbijtje: Yoghurt, kiwi en musli



Woensdag ging ik samen met wat vrienden pizza eten bij een restaurant. Ik neem altijd een salami pizza, omdat die toch het lekkerste is. Het was een gezellige avond.



Misschien zie je het niet zo goed op deze foto, maar deze sinaasappel wel echt zoo huge.



Lekker appelkruimel gebak!



Dinsdag was het dan zover. Het zat al een tijd te kriebelen of ik een rechte pony wilde. Ik heb het toch gedaan. En wat ben ik er blij mee! Een rechte pony staat mij inderdaad veel beter dan een schuine pony.



Boerenleverworst I love you



Heerlijke croissantjes van de Boni. Vooral wanneer je zelf op de broodafdeling allerlei broodjes moet bakken. Heel leuk.

Dat waren alweer mijn foto's van deze week. Ik heb nog veel meer dingen beleefd, maar ik vergeet altijd belangrijke moment op de foto vast te leggen. Dit is een goed doel voor aankomende week: meer momenten vastleggen op camera (:

Beeld: Weheartit

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen