02-02-13

NYC Quattro Eye Shadow 815 Best Of Broadway



Oogschaduw gebruik ik eigenlijk nooit. Ik moet gewoon heel erg wennen aan het feit dat ik oogschaduw draag. Nu zul je vast denken dat ik nog amper oogschaduw koop, maar dit is helemaal niet zo. Ik wil meer oogschaduw gaan dragen, omdat het juist wel mooi kan zijn. Bij mijn groene ogen vind ik bruine oogschaduw mooi staan. Omdat NYC laatst een 1+1 actie had bij de Trekpleister, nam ik een palet met bruintinten mee: 815 Best Of Broadway. Eigenlijk ben ik niet bekend met de oogschaduw van NYC, dus ga ik dit paletje voor jullie reviewen vandaag.

Naam: NYC HD Color Quattro Eyeshadow 815 Best Of Broadway
Prijs: €3,99
Kleuren: Beige, lichtbruin, donkerbruin en zwart
Houdbaarheidsdatum: 30 maanden
Waar te koop: Kruidvat & Trekpleister

De verpakking ziet er normaal, maar voor mij ziet die er goed uit. De voorkant is doorzichtig en hierdoor kun je goed de kleuren zien. Op de voorkant staat ook NYC, maar waarom het logo er voor de helft opstaat is me een vraag. Naast de oogschaduws zit links een applicator (die ben ik inmiddels alweer kwijt geraakt). Op de achterkant staat de naam van het product, waar het is gemaakt en de houdbaarheidsdatum. De oogschaduws hebben een ruitjesmotief en dat maakt de oogschaduws een stuk minder saai. Gelukkig gebruikt NYC voor het ruitjesmotief geen overspray (:



De vier oogschaduws uit dit palet zijn de kleuren beige, lichtbruin, donkerbruin en zwart. De beige kleur is in het echt geler dan op de foto. De pigmentatie van de oogschaduws is goed. Je kunt de kleuren ook aanbrengen met wat water voor een betere pigmentatie.


Zonder water met flits


Met water zonder flits

Ik ben erg tevreden over dit palet. Naar mijn mening heb ik geen nadeel kunnen vinden over dit palet. De kleuren zijn goed gepigmenteerd en goed op te bouwen. NYC is een budjectmerk en de prijs (€3,99) voor dit oogschaduwpalet is goedkoop voor wat je krijgt. Ik vind het een heel mooi palet en ik raad hem zeker aan jullie aan!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen