29-03-13

Review: Essence quattro eyeshadow 09 denim 4.0

                    

Essence heeft best leuke oogschaduws in haar collectie. Van de quattro eyeshadow paletten had ik de 07 over the taupe al en die vond ik van goede kwaliteit. Op mijn verjaardag heb ik 09 denim 4.0 gekregen van een paar vriendinnen. Ondanks dat ik al eerder een review heb gedaan over de 07 taupe, wil ik toch even de 09 demin 4.0 aan jullie laten zien.



Naam: Essence quattro eyeshadow 09 denim 4.0
Kleur: Zilver, blauw, donkerblauw en donker glitter
Prijs: €2,99
Houdbaarheid: 36 maanden
Hoeveelheid: 5 gram

                     

Dit palet heeft me verrast door de pigmentatie. Wauw, wat een goede kwaliteit. De kleuren vind ik er heel mooi uitzien. Met dit palet kun je zeker wel een mooie look mee maken! Er lijkt een zwarte kleur in te zitten, maar toen ik hem swatchte bleek het gewoon glitters te zijn (geen zwart dus). De oogschaduws blijven lang zitten en je kunt de oogschaduws ook aanbrengen met wat water.

                     

De Essence quattro eyeshadows zijn verkrijgbaar bij de Kruidvat en de Trekpleister voor €2,99.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen