08-02-13

Veranderingen op Pineapplerainbow

                                        Tumblr_lm1cky7koe1qh9t17o1_500_large

Veranderingen. Het kan iets negatiefs zijn of juist iets positiefs. Ik beschouw deze veranderingen als iets positiefs. Ik wil dat er een aantal dingen gaan veranderen aan deze blog. Wil je weten wat er gaat veranderen? Lees dan snel verder!

Oude artikelen opnieuw schrijven/bewerken
Jep, ik wil sommige oude artikelen anders gaan schrijven/opnieuw bewerken. Sommige reviews zien er heel slordig uit, de foto's zijn van slechte kwaliteit of soms klopt er niets meer van het review zelf. Ik weet dat veel nieuwe bezoekers ook de wat oudere artikelen lezen en ik vind het eens tijd om de artikelen aan te passen.

About me pagina aanpassen
De about me pagina ziet er aardig slordig geschreven uit. Ik wil deze pagina wat mee uitbreiden, zodat jullie ook echt weten wie ik ben en wat ik zoal doe.

Aparte pagina maken over Pineapplerainbow
Leuk zo'n about me pagina, maar is er nog helemaal geen pagina over deze blog zelf. Dat vind ik jammer.

Nagellakstash pagina bijwerken
Nog een pagina die nog eens nodig geupdate moet worden. Vorige week heb ik al een deel van deze pagina bijgewerkt. Ik vind het leuk om jullie mijn nagellakstash te laten zien. Van heel veel nagellakjes in mijn stash moet ik ook nog een review schrijven.

Vaste structuur in artikelen
Nog een belangrijk punt waaraan ik zeker wil voldoen. Er moet een vaste structuur/planning komen voor mijn artikelen. Op zaterdag upload ik meestal een filmpje en ik wil om de dag een nieuw artikel schrijven. De my week in pictures blijft op zondag.

Filmpjes in meerdere talen spreken
Steeds vaker krijg ik te horen dat ik mijn filmpjes eens in het Engels of in het Duits moet opnemen. Dat is leuk natuurlijk, maar ik ben bang dat de helft van jullie het niet gaat begrijpen. Ik zit hier nog wel over te twijfelen. Laat het me weten wat jullie ervan vinden.

Dat waren eigenlijk de belangrijkste veranderingen waaraan ik de komende tijd ga werken. De lay-out vind ik nog steeds mooi en staat nog niet zo heel lang online. Dus die zal nog niet gaan veranderen. Ik hoop dat jullie het er ook mee eens zijn en voor verdere tips kun je altijd een reactie achterlaten (:

Afbeelding: Weheartit

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen