14-04-13

I'm back!

Ja jullie lezen het goed! Ik ben weer helemaal terug! Na een lange tijd hard zwoegen voor school heb ik de laatste tentamenweek overleefd en ga ik met een gerust hart de examens in. Met de examens in zicht ben ik druk, maar het komt allemaal goed.

In de tijd dat ik gestopt ben met bloggen heb ik me gerealiseerd dat ik het bloggen miste. Ik keek elke dag naar andere blogs en ik wilde zo graag weer beginnen. Ik kocht verschillende artikelen en ik miste het om een shoplog te maken of een review te schrijven. Soms is het stoppen goed, maar als je verder wilt gaan, dan ga ik er weer met 100% er tegen aan. Ik doe bloggen met plezier en vind het leuk om artikelen voor jullie te schrijven.

Ik ben gestart met een nieuwe, frisse lay-out en sommige artikelen heb ik wat aangepast. Ik ga vanaf nu proberen om lekker vooruit te werken, zodat ik elke dag een nieuw artikel kan plaatsen. Ook probeer ik om elke zaterdag een filmpje te plaatsen om mijn youtubekanaal. Ik heb er weer helemaal zin in, hopelijk jullie ook. Welkom terug op de nieuwe Pineapplerainbow!

Liefs Nathalie

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen