28-04-13

Mijn miskopen #1

                      

Ik als beautyblogger kom veel producten tegen. Producten die ik koop en soms vind ik nog wat oude producten van vroeger terug. Elke dag lees ik verschillende reviews over bepaalde producten en als ik ze interessant vind, ga ik ze kopen. Ik kom goede producten tegen, maar natuurlijk ook slechte. Deze 'miskopen' laat ik in dit artikel zien.

                 

Laat ik eens beginnen bij de Effex Volume Powder van de Kruidvat. Ik heb veel goeds over dit product gehoord ,dus heb ik hem gekocht. Maar meteen de eerste keer dat ik dit product gebruikt had, werd me haar er heel erg droog en stug van. Volume kreeg ik niet bepaald (misschien omdat ik al veel volume in mijn haar heb?). Ik denk dat dit product gewoon niet geschikt is voor mijn haar.

Vorig jaar verscheen de Essence Fruity LE en ik zelf ben gek op fruit. In de winkel zag ik de Fruity Blush Sorbet en ik vind hem ontzettend lekker ruiken. Dit product heb ik puur gekocht om de lekkere bubblegum geur die er vanaf komt. De blush zelf heeft een mooie kleur alleen de blush wordt na een tijd hard en plakkerig. Wanneer ik deze blush op mijn wangen doe, komen er allemaal stukjes vanaf. Van de kleur op mijn wangen komt er weinig vanaf. Heel erg jammer, want de kleur is zeker mooi.

Nog een miskoop is de Essence Superfine Eyelinerpen. Eyeliner vind ik een leuk product en geeft wat extra's  aan mijn ogen. Nu was ik al een tijd op zoek naar een eyeliner met een heel dunne kwast, zodat ik strakke, dunne lijntjes kon maken. Ik besloot om deze te kopen. Toen ik hem thuis uitprobeerde kwam er amper eyeliner van de stift af. Ik weet niet hoe het komt, misschien heeft deze eyeliner open gelegen of heeft iemand hem getest in de winkel? In ieder geval, ik ben voorlopig geen fan van eyeliner stiften.

              

Lipsticks vind ik leuke producten. Ik ben vooral gek op nude en roze lipsticks en daarom heb ik de Essenced 01 Frosted en 58 Dazzling Beige gekocht. In het begin vond ik de kleur van deze lipsticks mooi, maar wanneer ik ze nu op doe vind ik ze echt lelijk. Er zit door deze twee lipsticks een aparte, zilveren shimmer die ik niet mooi vind staan. Voor de rest is de kwaliteit van deze lipsticks wel oke.

             

Een product waarover ik alleen maar goede verhalen hoor is de Catrice Photofinish foundation. Nu heb ik ook deze foundation gekocht in twee verschillende kleuren, namelijk 01 Sand Beige & 02 Rosy beige. Toen ik ze uitprobeerde werd het al snel duidelijk dat deze foundation te roze is voor mijn gezicht. Bij de kleur 01 valt dit nog wel redelijk mee, maar toch matchen beide kleuren niet bij mijn gezicht. Ook een grote minpunt is dat mijn huid eigenlijk niet tegen deze foundation kan. Ik heb een droge huid en vooral rond mijn T-zone heb ik allemaal schilfers. De dekking van deze foundation is zo goed, dat mijn schilfers alleen maar mee opvallen. Ook heb ik het gevoel dat deze foundation mijn huid verstopt, omdat ik puistjes ervan krijg.

Een ander soort product dat ook niet geschikt is voor mijn gezicht is een foundat mousse. Ik heb zelf de Soft Touch Mousse van Essence. Ik heb dit product jarenlang gebruikt (in de verkeerde kleur nog wel!) en ik merk nu dat mijn huid voor dit soort producten te droog is. Ik geef nu toch liever de voorkeur aan een vloeibare foundation.

Dit waren mijn miskopen voor deze keer. Vanuit mijn bevinden met deze producten zijn dit mijn miskopen, maar misschien dat jullie deze producten juist weer heel fijn vinden. Iedereen is anders, iedereen heeft een andere huid en producten zijn bij iedereen anders in gebruik.

Wat zijn jullie miskopen?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen