23-04-13

New in: Schoenen van de Schoenreus

                   

Afgelopen dinsdag ben ik de stad geweest, omdat ik voornamelijk op zoek was naar een paar sneakers. Bij de Schoenreus hadden ze net de nieuwe collectie binnen. Na een lange tijd rond kijken en passen heb ik twee paar nieuwe sneakers gekocht voor weinig geld. Ben je benieuwd naar mijn nieuwe schoenen? Kijk dan snel verder!



Allereerst heb ik dit stoere paar sneakers gekocht. Er zit een kleine sleehak in de schoen, maar daar merk ik niets van wanneer ik loop. Ik kan ze prima aan naar school en ik vind ze echt superleuk staan. Deze schoenen waren er ook in de kleuren wit, zilver en goud. Ik heb zelf voor de zwarte gekozen, omdat zwart het makkelijkste te combineren is en ze het mooist stonden bij mij. Deze schoenen kostten eerst 37 euro en daarna waren ze afgeprijsd naar 35 euro. En ik had ook nog het geluk dat deze in de folder stond voor maar 25 euro. Dat vind ik gewoon echt geen geld voor zo leuke sneakers!





Ook hebben ze bij de schoenreus van die bakken met allerlei neppe merk schoenen, zoals neppe vans, neppe Allstars etc. Ik vind Allstars leuke schoenen, maar ik wilde eigenlijk niet twee paar sneakers hebben. Toen ik langs die bakken liep, zag ik allerlei kleuren schoenen. Ik zag een paar liggen (ook nog in mijn maat!)  in het rood/roze. De kleur vind ik heel mooi voor in de lente en de zomer. Dus deze schoenen heb ik meegenomen voor 10 euro. Ze lopen onwijs lekker en er zit ook een soort van zooltje in.







Dit waren mijn nieuwe schoenen van de Schoenreus. Zoek je ook nog leuke sneakers, laarsjes of slippers dan raad ik je aan om even langs de Schoenreus te gaan, want de nieuwe collectie ziet er wel erg leuk uit!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen