25-04-13

Opgemaakt/weggegooid maart en april 2013

                     

In de tijd dat ik gestopt was met bloggen, heb ik wel al mijn opgemaakte artikelen bewaard. Ik ben lekker verder gegaan met producten opmaken en ik moet zeggen: Dat is me deze twee maanden aardig goed gelukt!

                    

De Kruidvat eye make-up remover pads waren snel opgegaan. Ik heb dit gekregen met sinterklaas en in maart waren ze op. Nu gebruik ik het potje om water in te doen als ik ga schilderen. De Syoss heat protect styling spray is ook snel opgegaan, alleen heb ik niet het gevoel dat het heeft geholpen. Dit product is in april opgegaan.

                 

Van Derlon heb ik een gezichtstonic opgemaakt. Deze tonic vond ik niet zo fijn werken en ik was blij dat ik hem op heb gemaakt. De Zwitsal crème is ook opgegaan en dat vond ik een fijne crème en met een lekkere Zwitsal geur. Van het merk Superdrug heb ik de Mango & Papaya bodybutter opgemaakt. Ik vond deze bodybutter heel erg fijn en lekker ruiken.

                   

Bij de Action haal ik altijd mijn nagellakremover voor 99 cent. Deze bussen gaan er met een sneltreinvaart doorheen bij mij. Omdat ik een weekendje weg ging in maart, nam ik de Essence my skin caring cleasing wipes mee. Deze doekjes ruiken ontzettend lekker, maar prikkelen wel in mijn gezicht. Van Miss Sporty heb ik mijn lievelings concealer opgemaakt. Ik heb ook een mini poederkwast weggegooid van de Hema. Deze kwast was helemaal vies en werkte niet meer fijn.

                

De laatste tijd heb ik altijd haarlak bij me. Deze haarlak van Kruidvat eigen merk is van prima formaat voor in mijn tas en is ook lekker goedkoop. Ik ben blij dat ik de Perfect Eyeliner van Hema heb opgemaakt, want ik vind die van Essence echt stukken fijner. Van Maybelline heb ik de Colossal Volume Express mascara opgemaakt. Dit was zeker een favoriet van mij geweest, wat een fijne mascara is het! Essence heeft fijne geuren in haar assortiment, vooral Like a day in a candy shop vond ik erg lekker ruiken. Ik ga deze geur vaker kopen. Voor mijn verjaardag heb ik een geurtje van Mexx gekregen en deze heb ik ook opgemaakt. Ik vond de geur lekker fris ruiken, maar zal hem niet nog een keer kopen.

                  

Dit zijn alle proefmonsters/probeersamples die ik heb opgemaakt. Sensodyne Fresh Mint tandpasta-Holiday Fixing Balm-Schwarzkopf Gliss Kur- Dove 2x-Kruidvat conditioner 2x- Ganier Grapefruit Tonic shampoo.

                

En als laatste de producten die ik heb weggegooid. Twee samples vond Nivea die ik heb vanaf 2003.. Niet zo lekker meer om te gebruiken. De Hema foundation in de kleur 02 is waterig geworden, plakt aan mijn gezicht en is veel te donker. Deze producten liggen nu op hun nieuwe bestemming: de prullenbak.

Dit waren al mijn opgemaakte en weggegooide artikelen van maart en april. Volgende maand kun je de opgemaakte en weggegooide artikelen van mei zien!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen