15-04-13

Review: Essence Floral Grunge blush

                 

Essence kon niet achterblijven met de pasteltrend en lanceerde deze maand de Floral Grunge limited edition. De blush was het enigste wat mij op het eerste gezicht trok. Ik nam hem mee, omdat de kleur mij zoveel aansprak. Omdat ik nog niet zo lang geleden kennis hebt gemaakt met blushes, vond ik de kleur van deze blush er mooi om in mijn stash te hebben! Zeg nou zelf, van blushes heb je nooit genoeg toch?
"Frisse koraaltint op je wangen: de zijdeachtige matte textuur van de blush is gemakkelijk aan te brengen en voelt wonderbaarlijk zacht op de wangen aan. de koraaltint geeft de wangen een intens fris lenteaccent!" (Essence.eu)
 En daar heeft Essence gelijk in ook! De blush zit in een doorzichtig rond doosje met op de bovenkant de naam van de blush. De blush heet 01 Be Flowerful. De kleur van de blush is koraalroze met hier en daar wat shimmer erdoor. Deze kleur is helemaal mijn ding: roze, roze, roze en daar bovenop nog een prachtige shimmer. En verrek, de blush is wederom ook lekker zacht om aan te brengen. Go go Essence!

                          

Maar ook heeft deze blush wel zijn nadelen. De pigmentatie mag dan goed zijn, maar wanneer de teveel blush op de wangen doet lijk je al snel alsof je uren in de sportschool hebt doorgebracht. Beetje opletten dus bij het aanbrengen van de blush. Met een klein beetje blush kun je een mooie, lenteproof look helemaal afmaken. De kleur is echt fantastisch voor in de lente.

                     

Deze blush blijft gemakkelijk de hele dag op mijn wangen zitten en geven me een mooie blosje. De pigmentatie is echt waar je u tegen zegt, wauw! De shimmer geeft een mooi extra effect in het zonlicht.

                    

Al met al kan ik zeggen dat dit een goede blush is. Voor een budjetprijs krijg je een prachtige, goed gepigmenteerde blush die het ook aardig lang uit houdt de dag door. Dit een zeker een aanrader en ik zal hem zo weer opnieuw kopen.

De Essence Floral Grunge blush is voor €2,59 verkrijgbaar bij de Kruidvat & Trekpleister t/m mei 2013.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen