16-04-13

Review: Maybelline The Falsies Volum' Express mascara



De Falsies mascara van Maybelline komt alweer uit 2009 en nog is die te koop. Bij de op=op winkel waar ik laatst was, waren van allerlei mascara's. Ook verkochten ze dus deze mascara van Maybelline. Voor maar    €7 euro nam ik deze mascara direct mee, because I love Maybelline. Toen ik thuis kwam, heb ik hem meteen getest!

Naam: Maybelline The Falsies Volum' Express Mascara
Kleur: Zwart
Prijs: rond de €15 in voordeelwinkels meestal €7
Hoeveelheid: 9 mL
Lengte of volume: Lengte



De verpakking ziet er niet bepaald bijzonder uit; paars met blauw. Opzich vind ik deze kleurencombinatie wel sportief en stoer overkomen. Voor de rest lijken alle Volum' Express mascara's op elkaar. Deze mascara belooft dat je een false wimperlook krijgt en volume en dat het elke wimper meeneemt. Door een nieuwe Pro-Keratin vezels techniek zie je zelfs de wimpers waarvan je dacht dat je ze niet had. Door al deze beloftes werd ik wel benieuwd naar de kwaliteit.

Het borsteltje ziet er wel heel apart uit. De borstel is zelf gebogen en het staafje waar het borsteltje aan zit kun je zelfs ook nog buigen! Dit vind ik wel origineel bedacht van Maybelline.



De mascara is makkelijk op mijn wimpers aan te brengen door het fijne borsteltje. Mijn wimpers worden aanzienlijk veel langer, maar waar de volume blijft? Volgens mij is Maybelline vergeten om de volume in de mascara te doen.. Deze mascara maakt mijn wimpers echt veel langer, separeert ze mooi en.. ik zie geen klontjes!




Links zonder mascara, rechts met mascara

Wauw, wat een lengte geeft deze mascara. Ik ben nog nooit een mascara tegengekomen die lengte geeft, mijn wimpers goed separeert en geen klontjes bevat. Echt een fijne mascara, iets wat ook niet anders te verwachten valt van Maybelline. Ik vind het ook heel leuk dat je het borsteltje helemaal kan laten buigen. Maar als je echt opzoek bent naar een mascara die vooral veel volume geeft, dan kun je deze mascara beter overslaan.

De mascara's van Maybelline zijn verkrijgbaar in verschillende drogisterijen.





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen