26-04-13

Review: W7 Cuticle & Nail Gel



W7 is een buitenlands merk dat niet zo bekend is hier in Nederland. Toch wordt het merk verkocht in de meeste voordeelwinkels. Ik heb een aantal weken geleden kennis gemaakt met dit merk. Van W7 heb ik een mascara, die fijn is, maar heb ik ook een cuticle & nail gel. Of deze cuticle & nail gel net zo goede kwaliteit heeft als de mascara, kun je in dit review lezen.


De Cuticle & Nail gel heeft een leuke verpakking. De roze kleur en de roze strepen maakt de verpakking er meisjesachtig, maar dat is voor ons helemaal niet erg. De tube waar de substantie in zit is aardig lang en dat maakt het gemakkelijk om de tube in je hand te houden. Ook is deze Cuticle & Nail gel makkelijk mee te nemen in je tas. In de tube zit 15 mL gel.


Nagels met de cuticle & nail gel op

Omdat mijn nagels erg droog en snel kapot gaan (zie foto hierboven), vond ik dit ideaal om te testen. Ik smeerde mijn nagels en nagelriemen in met deze gel en masseerde de gel in mijn nagels. Ik liet de gel een paar minuten goed intrekken en waste mijn nagels na afloop goed af met water. En ik was versteld.. Nog nooit zagen mijn nagels er zo goed uit na het gebruik van een nagel gel. De meeste loszittende velletjes waren weg en mijn nagelriemen zagen er mooi en verzorgd uit.

Heb jij ook net zo van die loszittende velletjes en lelijke nagelriemen zoals ik? Dan raad ik je deze Cuticle & Nail Gel van W7 aan. De gel is ook nog eens lekker budgetproof, namelijk €3,49.

De W7 Cuticle & Nail Gel is verkrijgbaar in verschillende voordeelshops voor maar €3,49.





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen