14-04-13

Review: W7 Showing Out! mascara



Bij de op=op winkel hebben ze diverse mascara's liggen. Ik wilde al meteen naar de Rimmel London en Maybelline mascara grijpen, maar ik wilde een keer wat nieuws uit proberen. Nu zag ik dat ze ook mascara's verkopen van wat minder bekende merken, zoals W7. Ik nam deze mascara mee om eens te kijken of dit was is. De meeste onder jullie kiezen liever een redelijk bekende mascara dan een budjet mascara van een onbekend merk. Dus leek het me wel eens leuk om deze 'Showing Out!' mascara van W7 te testen. Maar wat W7 is, waar het vandaan komt en of het een goed merk is, is helemaal niet op Google te vinden.. Tijd voor een review!
Naam: W7 Showing Out! Display your lashes
Kleur: Zwart
Prijs: €3,99
Hoeveelheid: 15 mL
Lengte of volume: Volume



De verpakking is vrij basic: oranje met zwarte letters. Ik vind de opdruk wel oke. Volgens mij moet dit een dupe voorstellen van de 'Scandal Eyes' mascara van Rimmel London. De kleur is alvast leuk voor Koninginnedag.

De mascara zelf vind ik fijn. Het borsteltje heeft kammetjes en aan de bovenkant is het borsteltje rond. Dit zou je kleinere wimperhaartjes ook meenemen. Alleen heb ik niet echt het gevoel alsof het werkt. Voor de rest vind ik het een fijn borsteltje. De mascara klontert wel iets, maar niet overdreven veel. De mascara geeft genoeg volume en ook wat lengte, maar separeert me wimpers niet helemaal. Met een paar laagjes zien mijn wimpers er goed uit. Nadelen aan deze mascara kon ik niet vinden, goed teken toch?





Helemaal niet slecht toch? Op mijn andere oog had ik tijdens het maken van de swatches 'The Falsies' mascara van Maybelline op. Ik moet zeggen dat ik de mascara van W7 een stuk beter vind. Het geeft volume, lengte en klontert niet overdreven veel. Een prima mascara voor een mooi prijsje. En dat van een merk dat hier nog helemaal niet bekend is in Nederland. Nu ik enthousiast ben van deze mascara ga ik zeker nog opzoek naar andere producten van dit merk.

De Showing out! mascara van W7 is voor €3,99 verkrijgbaar in verschillende voordeelwinkels.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen