22-04-13

Shoplog: Action & Kruidvat

                         

De laatste schooldagen naderen en dat betekent dat mijn examens steeds dichterbij komen. Voor de examens had ik een geodriehoek nodig, want de vorige is gebroken gegaan. Ook had ik wat spulletjes nodig voor de LSD en daarvoor besloot ik naar de Action te gaan. Toevallig kwam ik ook langs de Kruidvat en heb ik daar ook wat spullen meegenomen. Kijken jullie mee?



                 

Bij de Kruidvat heb ik twee parfums van Essence meegenomen, namelijk 'Like a girls' night out' en 'Like a new love'. Ik ben helemaal gek op de parfums van Essence, omdat ze zo lekker ruiken en ook heel betaalbaar zijn. Voor een flesje van 10 mL (handig voor in je tas!) betaal je maar €3,29. Van Herbal Essences heb ik de shampoo 'Beautiful Ends' gekocht. Ik heb snel last van gespleten haarpunten ik vind dat ze wel wat extra verzorging mogen hebben. Deze shampoo bevat 250 mL en kost maar €1,99.

               

Bij de Action heb ik wattenschijfjes gekocht voor €0,56 en er zitten er 80 in. Ik gebruik wattenschijfjes voor vanalles, make-up eraf halen, nagellak eraf halen etc. Ook kocht ik weer de nagellakremover voor maar €0,99.

               

Ook kocht ik een pot met 50 kauwgums (?) voor €1,59. Mijn geodriehoek was laatst gebroken, dus daarom leek het me verstandig om nog even voor de examens een nieuwe te kopen. Deze geodriehoek is buigbaar (heel handig) en kostte maar €0,23.

               

Bij de Action hebben ze ook heel leuke tattoos! Aan zo'n blok zitten zes vellen vol met vlinder en bloemen tattoos. In totaal zitten er 280 plakplaatjes op. Ik vind de tattoos er wel leuk uitzien. Ik heb een nieuwe back-up gekocht van Vogue Glamour Hotspot en deze kostte €1,89. Deze deo is een van mijn favorietste deo's, omdat ik de geur zo onwijs lekker vind. Van het merk MAX heb ik een mono oogschaduw gekocht in de kleur blauw. Ik heb binnenkort de Laatste School Dag en de Laatste School Nacht en daarvoor heb ik deze oogschaduw gekocht voor €0,59. Ook heb ik hiervoor nagelstickers gekocht voor maar €0,59.

Dat was mijn shoplog van de Action en de Kruidvat. Bij de Action was ik totaal €7,09 kwijt en bij de Kruidvat €8,57.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen