29-04-13

Update: SE week, examens, bruiloft en rijles

                Large

Zo nu en dan schrijf ik even een update om jullie te laten weten wat ik zo al doe en hoe het met me gaat. Ik vind het fijn en leuk om eens lekker van me af te kunnen schrijven. Sinds ik een pauze had genomen met bloggen ben ik druk bezig geweest met andere dingen. Er kwam veel op me af en ik heb alles doorstaan! April was een drukke, maar ook vooral leuke maand. Aan het begin van de maand had ik de laatste SE-week en begin mei gaat mijn broer trouwen, dus daar moesten ook veel dingen voor geregeld worden. En guess what, de examens komen er ook aan! Wil je weer een update van mij lezen, lees dan snel verder!

                  734457_574547415899607_390723520_n_large


Laat ik beginnen met de SE-week begin van april. In anderhalve week had ik een hoop tentamens voor de laatste keer tot de examens. Het was een strijd om alles te leren en goed te presteren. Hoewel ik geen motivatie had en weinig geleerd had, haalde ik goede cijfers. Ja, ik ben nog steeds een vwo-er op havo, zoals mijn docenten me noemen. Ik vind het verschil tussen havo en vwo ook groot. Maargoed, de SE-week  is goed gegaan en ik heb mijn rapport al gekregen. Ik ben blij dat ik nu met een gerust hart de examens in kan gaan.

                               Large

En dan hebben we de bekende datum 3 mei. Want op 3 mei gaat mijn broer trouwen. Wat een mooie en dag zal het worden. Ik heb mijn kleren in maart gekocht, dus ik was al snel klaar. Mijn tasje moet alleen nog binnenkomen. April was een dure maand, maar ik heb het helemaal voor deze dag over. Ik ben blij voor iedereen.

En dan zijn er nog een paar weken waar ik al zo'n 6 jaar naartoe heb gewerkt: de examens. Het is weer de tijd van het jaar en ook ik mag eindelijk examens doen. Nu is het niet dat ik hierom sta te popelen, ik vind het allemaal best eng. 3 Uur achter elkaar in een gymzaal zitten, allemaal apart in een doodse stilte. Wat een ellende. Het positieve eraan is dat ik niet veel hoef te leren. Dit jaar heb ik veel herhaling gehad en ik heb ook een schooljaar meer gedaan dan mijn klasgenoten (vwo 5). Ik heb 7 examens en moet dus 7 keer goed presteren wil ik mijn diploma halen.

Met rijles gaat het goed. Ik zit momenteel op les 12 en ik scheur lekker rond in me lesauto. Ik vind autorijden leuk, maar ook wel spannend. Gelukkig heb ik mijn theorie al gehaald en kan ik nu naar het praktijkexamen toe werken.

Dit was mijn SE-week, examens, bruiloft en rijles update. Wil je meer te weten komen, dan kun je me altijd volgen via Instagram
Afbeeldingen: Weheartit

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen