29-04-13

What's on my way?

                                   
                                    

Vrijdag is het eindelijk zover: mijn broer gaat trouwen! Nu dacht ik dat ik alles had voor de bruiloft, maar ik was helemaal vergeten om een tasje te kopen. Op de site van de Dolcis vond ik een leuk tasje die perfect staat bij mijn kleren. Het model vind ik wel netjes en om de prijs moest ik hem zeker niet laten liggen. Ik bestelde op Intreza. Omdat er nu Schoen6daagse is, betaalde ik geen verzendkosten. Het tasje komt volgens PostNL dinsdag.

                                                                        

Bij de Intertoys bestelde ik een camel kleurige tas. Mijn vorige tas was kapot gegaan en ik wilde graag een wat grote tas. Bij de Intertoys verkopen ze leuke betaalbare tassen. Er was een actie, waarbij je geen verzendkosten betaalde.  De tas komt waarschijnlijk donderdag binnen.

                                               

Op Ohfashion heb ik een mini herome lakje gewonnen! Ik doe eigenlijk nooit mee aan winacties en deze keer vond ik het wel leuk om mee te doen. Nu kreeg ik opeens bericht dat ik een lakje had gewonnen, helemaal tof!

Dit zijn de spullen die nu nog onderweg zijn! Normaal gesproken bestel ik vrij weinig op internet, dus ik ben extra benieuwd hoe de spullen in het echt zijn. Pakketjes post krijgen is altijd leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen