07-05-13

Action wishlist


                                          

De Action is mijn favorietste winkel. Niet omdat die er zo mooi uitziet, maar de prijzen zijn ontzettend laag. Soms verkopen ze dezelfde producten als bij de drogisterij dan voor een paar euro minder. Bij de Action slaag ik altijd en neem ik vanalles mee. Vanalles probeer ik uit en soms zitten er leuke en goede producten tussen. Action en ik, dat was liefde op het eerste gezicht. Deze week ga ik weer even langs de Action, want ik ben er al lang niet meer geweest!

garnier creme droge+gevoelige huid 50ml

Ganier crème voor droge + gevoelige huid 50 mL €2,29


Nagelstickers €0,69

Retro Red DLC-023

MAX lipstick

Soft Pink no. 02

MAX oogschaduw

Lip Balm

MAX hydaterende lippenbalsem

Rosewood no. 032

MAX blush

Calcium Treat

MAX calcium basecoat

Nail Care Set

MAX nail care set

Hot Pink Zebra

MAX manicure set

Dit waren de spullen die ik kon vinden en me leuk lijken om te kopen. Ik denk niet dat alle spullen in mijn Action filiaal aanwezig zijn. Ik ga sowiso een shoplog opnemen, die waarschijnlijk zaterdag online komt.

 Wist je dat het Action make-up MAX ook een eigen site heeft, namelijk maxmakeup ?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen