29-05-13

All time favourites

             

Heb jij ook van die producten die je altijd in je hart zal bewaren? Producten die vanaf het begin af aan al je favoriet zijn en je het liefst je hele leven lang gebruikt. Ik heb deze producten wel. Allemaal verschillend en ook nog eens budgetproof. Sommige heb ik gekregen en andere ben ik toevallig tijdens het winkelen tegengekomen. Het werd tijd om ze weer uit mijn stash te pakken en ze aan jullie te laten zien.
              

Laat ik beginnen met een product waarmee ik mijn leven mee gedeeld hebt. Dit is de favoriet van de favorieten ever. Een topper, dit oogschaduwpaletje van de toen nog Miss Helen. Er zaten twee bruine shimmer kleuren in dit palet. Ik had dit palet jaren geleden gekregen voor mijn verjaardag en heb hem zo vaak gebruikt. Tegen deze oogschaduw kan niemand tegenop, want de kleuren stonden prachtig bij mijn groene ogen. Wel heel jammer dat dit palet al lang niet meer verkrijgbaar is bij de Hema, anders had ik zeker een paar backups gehaald.

               

Vaseline heb ik in soorten en maten gehad. Vorig jaar heb ik kennis gemaakt met deze grote jongen. Een pot van 250 mL vol met 100% pure vaseline. Nu ruim een jaar later ben ik (laten we zeggen) 1/3 van de inhoud lichter.

              

Dit product gebruik ik iedere dag en is zo zuinig. Ik heb hier  €1,12 voor betaald en ben heel erg blij met dit product.

         

Nivea ken ik mijn hele leven al. Dikke witte creme die je overal voor kunt gebruiken. Ik gebruikte altijd de Niveau van mama, maar ik heb nu mijn eigen pot. Ik gebruik Niveau werkelijk voor alles: droge handen, nagelriemen, als bodylotion en tegen droge plekjes op mijn huid. Een multifunctioneel product en ook nog eens heel budgetproof.

           

Nog niet zo lang in de schappen, maar nu al een favoriet. De Absolute Nude palet heeft de perfecte kleuren in haar palet zitten. Ik draag vrijwel nooit oogschaduw en als ik het draag, draag ik altijd bruin tinten. Dit palet doet aan al mijn eisen: goede pigmentatie, mooie kleuren en de oogschaduw is makkelijk te blenden met elkaar.

            

Zonnebrandcrème? Ja, inderdaad zonnebrandcrème. Ik met mijn eczeemhuidje heb verschillende zonnebrandcrèmes geprobeerd. De meeste kan ik niet verdragen, maar een paar jaar geleden heb ik het merk P20 geprobeerd en het werkte. Maar de prijs vind ik veel te hoog voor de zonnebrandcrème. Na de P20 heb ik Nivea geprobeerd, maar daar krijg ik nog steeds jeuk van. Tot vorig jaar, toen ik de Sun Bronze sun milk ontving van de Hema. Ik was heel erg bang dat ik hier ook eczeem van ging krijgen, maar tot mijn grote verbazing kan mijn huid tegen deze zonnebrandcrème. Ik gebruik dit product met liefde, omdat het zo goedkoop is en het werkt.

                

Het laatste product alweer, maar zeker niet minder dan de andere. Over de make-up base van Hema was ik in het begin sceptisch. Ik was nooit zo te spreken over de make-up van Hema. Toch had ik dit product gekocht, omdat ik een make-up base zocht. En fijn dat deze is! Mijn make-up blijft er veel langer opzitten. Voor €4,50 heb ik een make-up base gevonden die ook goed zijn werking doet.

Dit waren al mijn 'All time favourites'. Zoals je hebt gelezen ben ik de meeste producten toevallig tegengekomen. Dit zijn echt de producten die ik voor altijd in mijn stash wil hebben. Wat is jouw all time favourite?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen