09-05-13

Mijn favoriet: Essence My Skin cooling eye roll-on

               

Essence verkoopt naast make-up ook andere cosmetica producten. Ze hebben zelfs een verzorgingslijn tegen puistjes, wallen, onzuiverheden noem maar op. Ik ben al aardig bekend met de My Skin en Pure Skin lijn van Essence. Ik heb een face wash, 4 in 1 cream wash, dagcrème, reinigingsdoekjes en ook een cooling eye roll-on. Een wat? Ja een oogroller die je ogen goed verzorgen en ook nog eens verkoelend werkt. Ik laat graag aan jullie zien waarom dit een van mijn favorietste producten is geworden.

De cooling eye roll-on is verkrijgbaar in een uitvoering: komkommer. Dat vind ik natuurlijk helemaal niet erg, want ik hou van komkommer. Komkommer staat erom bekend dat het de huid verfrist. Deze cooling eye roll-on geeft een snelle, frisse look en verzorgt de huid rond je ogen intensief. De verkoelende hydrogel, verrijkt met komkommer extract, vermindert wallen en de eerste tekenen van vermoeidheid. Voor mooie heldere ogen.

De substantie komt uit de tube door een balletje. Je hoeft niet in de tube te knijpen om er product uit te krijgen, omdat er al genoeg product aan het balletje zit. Daardoor is de cooling eye roll-on zuinig in gebruik. Deze oogroller is 100% alcohol en parfum vrij, hoera! 

                

Waarom dit mijn favoriet is? Het product doet alles wat die belooft bij mijn ogen. Na een week gebruiken van dit product merkte ik nog niet zo heel veel verschil, maar nu, na ongeveer twee weken gebruik, merk ik toch wel dat mijn wallen veel minder zijn geworden. De huid rondom mijn ogen is niet meer droog en schilferig, maar het ziet er gezond en verzorgt uit.

Een heel goed product van de Essence my skin lijn! Ik had van tevoren nooit gedacht dat ik zo gehecht zou zijn aan een Essence product. Vooral met dit warme weer vind ik het fijn om even de huid rondom mijn ogen te laten verfrissen met deze oogrol. De cooling eye roll-on bevat trouwens 15 mL en is 6 maanden houdbaar.

De My Skin cooling eye roll-on van Essence is verkrijgbaar bij de Kruidvat en Trekpleister voor €2,89.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen