05-05-13

My week in pictures #18

                 Large

Het is alweer een tijd geleden dat ik voor het laatst een 'My week in pictures' heb gedaan. Deze week (18) is echt voorbij gevlogen. Misschien kwam dat wel omdat ik een bruiloft had. Op maandag begon ik de week met rijlessen en op dinsdag was het Koninginnedag/Koningsdag. Op woensdag en donderdag heb ik niet zoveel gedaan, ik moest werken en leren voor de examens. En vrijdag was het eindelijk dan zover: de bruiloft van mijn broer! Lees snel verder voor de foto's.





Op maandag moest ik sla met eitjes en spekjes maken. Ook had ik boomstammetjes gebakken. Ik vind sla erg lekker en daarom wilde ik het graag maken. Maandag was het mijn beurt en ik moet zeggen: het smaakte lekker.



De boter was op. Ik kwam op het geniale idee om het bakje af te wassen en er al mijn mascara's in te doen. Ik heb al mijn make-up nu los in mijn la liggen, maar ik wil alles gaan sorteren en in bakjes doen.



Genieten van een stuk van moeders cake. Ik hou niet zo van cake, maar deze zelfgebakken cake is toch wel smakelijk.



Als ik 's ochtends moet werken, leg ik de avond daarvoor al mijn make-up alvast klaar. Zo deed ik dat dus ook maandagavond, want ik moest dinsdagochtend werken. Ik legde al mijn make-up klaar en dacht opeens bij mezelf dat ik best veel op mijn gezicht smeer altijd.. Oeps!


Woensdagochtend was het echt prachtig weer! Ik zat in de woonkamer in mijn stoel en nam deze foto. Het is eindelijk echt lente!



Deze meivakantie is een leervakantie voor mij, want de examens komen eraan. Nu vind ik wiskunde een leuk vak, dus daar ben ik al aan begonnen met leren. Gelukkig sta ik voor alle vakken er wel goed voor.



Op woensdagmiddag kreeg ik maar liefs drie pakketjes van de postbode! Pakketjes krijgen vind ik altijd leuk, ook al weet ik allang wat erin zit. Ik had een klein tasje en een grotere tas besteld. Ook kreeg ik een oranje nagellak, want die had ik gewonnen op Oh Fashion. Thanks Evelien!


Dinsdag, woensdag en donderdag had ik gewerkt. Voor diegene die het niet wisten: ik werk in een supermarkt. Dus dat betekent doosjes openmaken en vakken vullen. Nu vind ik mijn werk leuk om te doen en ik heb er plezier in. Het enigste nadeel is dat mijn nagels er na afloop er niet meer uitzien. Donderdagmiddag was toch echt wel het hoogtepunt... Het zag er niet uit!
Dit was mijn vrije weekje waarin ik hard moest leren. Op vrijdag had ik de  bruiloft, dat was echt heel mooi. Op zaterdagochtend heb ik gewerkt en 's avonds dodenherdenking gehad en oorlogfilms gekeken.

Beeld: Weheartit


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen