12-05-13

My week in pictures #19

                         Large
Het is zondag en dat betekent dat het weer tijd is voor een 'My week in pictures'. In dit artikel laat ik jullie mijn week zien aan de hand van foto's die ik gemaakt heb met mijn mobiel.

                                              

Al een tijd geleden had ik een fotoboek gekocht, om daar in te tekenen en leuke foto's op te plakken. Ik verveelde me, dus begon met het tekenen van de eerste pagina! Once upon a time...


Ook moesten mijn kwasten nodig schoongemaakt worden. Ik was mijn grote kwasten en kwasten die ik vaak gebruik meestal in babyshampoo. Mijn kwasten waren na afloop weer mooi schoon. Ook mijn H&M beautyblender was weer mooi schoon (:



Op maandag was het heerlijk weer buiten. Het was echt warm en ik besloot om buiten te leren. In onze tuin zijn vanallerlei mooie bloemen te vinden. Ik heb een tik om van elke mooie bloem een foto te maken.



Happy to see you again! Eindelijk kon de zonnebrand weer uit te kast getrokken worden, want het was begin deze week echt heerlijk weer. Ik ben al iets bruiner geworden.



Woensdag was ik naar de Action geweest. Ik kom niet vaak bij de Action, omdat die niet dichtbij zit. Ik heb echt veel gekocht.



Donderdag was het Hemelvaart en zijn we naar de woonboulevards gegaan (hoe kan het ook anders?). Ik heb een leuke bedovertrek gekocht.



Omdat het lekker weer was die dag, kochten we ook een softijsje.



Deze aparte mentos zag ik bij de Action liggen. Cola met lemon smaak, yummie!



Gisteren even een leuke nail-art gemaakt. Wel jammer dat nagellak na een dag alweer een stuk lelijker eruit ziet bij mij..

Dit was mijn week. Aankomende week (deze week) heb ik examens O:

Beeld: Weheartit

1 opmerking: