19-05-13

My week in pictures #20

                    Large

Week 20 was voor mij killing. Men, wat was het een drukke week! De examens begonnen deze week, een belangrijke periode waarin ik goed moet presteren. Dinsdag begon ik de examens met Nederlands en vrijdag had ik Duits en wiskunde. Nederlands ging mij goed af gelukkig. Duits vond ik moeilijk, maar heb ik uiteindelijk heel goed gemaakt. Wiskunde vond ik tot nu toe nog het moeilijkst. Ik hoop echt dat het allemaal wel meevalt en ik ga slagen. Het is best naar om iedereen zo in de stress en paniek te zien. Ik probeerde toch wat van deze drukke week te maken. Keep your head up!


Iedereen kreeg bij ons een nieuw dekbedovertrek, omdat de oude alweer te oud zijn. Het is gewoon gemakkelijker om twee overtrekken te hebben. Ik koos deze uit van de Leen Bakker. Ook al staat het overtrek niet bij de inrichting en kleuren van mijn slaapkamer, binnenkort ga ik op studeren en op kamers. Mijn smaak is echt veranderd haha.



Ik was wat spullen aan het opruimen die in de doos zaten onder mijn bed. Ik kwam deze kaart tegen van gitaarles. Ik had elke maandag gitaarles van een heel aardige vrouw. Ze was super en alles wat ik van haar geleerd heb, ken ik nog steeds. Jammer dat deze vrouw zo plotseling is overleden. Elke keer als ik naar mijn gitaar kijk, moet ik ook een beetje denken aan haar.



Een coole krul had ik toen ik uit bed kwam. Zelf hou ik niet van krullen zoals ik ze heb.



Vrijdag had ik mijn wiskunde B examen. Druk aan het leren dus! Het examen wat ik hier deed was 2012 1e tijdvak en ik had hiervoor een 7!



Het het nakijken van het wiskunde 2012 1e tijdvak examen, begon de binnenkant van mijn elleboog te irriteren. Ik keek en ik schrok: mijn huid was rood met dikke bulten. Dit is duidelijk een allergische reactie, zoals ik ze vroeger ook had. Waarvan het kwam weet ik nog steeds niet. Ik had niks gebruikt op dat moment.. Gelukkig heb ik zalf hiertegen en ziet mijn huid er weer normaal uit.



Zaterdagochtend half 10 en ik ben scheikunde aan het leren. Ik was wakker, deed mijn raam open en ging scheikunde leren voor het eten. Ik kreeg de tip van een vriendin dat 's ochtends leren heel effectief werkt bij haar. Blijkbaar dus ook bij mij! Lang leve ochtendmens zijn!



En zaterdagmiddag zat ik met mijn vader en zusje bij de Carglass. Mijn vader had iets met de auto en daarom gingen we daarheen. We moesten even wachten, maar dat vond ik helemaal niet erg. Ze hadden bij Carglass een grote automaat met allerlei warme drinken, zoals koffie, soep, thee, water etc. Lekker, ik nam een cappuccino. Ondertussen las ik een leuk tijdschrift.



Producten waarvan binnenkort een review online komt. Ik vergeet steeds om de mascara van Essence op de foto te zetten (slecht).



Een banaantje eten tegen de stress.



Nog te reviewen nagellak. De komende maanden kun je deze nagellak verwachten. Dit zijn de nagellakken uit mijn stash die ik nog moest reviewen. Het is een hoop, maar het is het waard! Zaterdagmiddag ben ik begonnen met het swatchen van de eerste twee lakken.



Nog meer wiskunde. De eenheidscirkel kende ik nog steeds niet uit mijn hoofd, maar nu wel. Als je het door hebt, is het heel makkelijk.



Voordat ik dinsdag naar school ging voor mijn Nederlands examen, had ik zin in iets lekkers. Ik besloot brood te smeren met daarop kaas en die in de broodrooster te doen. Wat ketchup erbij en smullen maar, yummie!
Dit waren de foto's die ik had gemaakt. Vrijdagavond had ik pizza gegeten met vrienden van me, maar daar heb ik geen foto's van. Ik vergeet vaak om foto's te maken van bepaalde dingen (wat ik niet moet doen).

Beeld: Weheartit

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen