02-05-13

Review: Action nagelstickers

                  
Wist je al dat de Action ook nagelstickers verkoopt van het merk MAX? Vorige week had ik mijn laatste schooldag en het thema was leger. Daar vond ik deze leger panterprint nagelstickers van Action wel leuk bijpassen. Voor slechts €0,59 kocht ik deze nagelstickers en deed ik ze op. En ik wilde graag eens aan jullie laten zien of ze goed zijn of niet.
                  

De nagelstickers zitten verpakt in plastic dat weer verpakt zit in een kartonnen verpakking. Ik vind het er allemaal best leuk en aantrekkelijk uitzien. Ik ben gewend van MAX dat de verpakking zo goedkoop mogelijk eruit moeten zien, maar ik vind deze verpakking van de nagelstickers echt leuk!

                  

In één setje zitten 14 nagelstickers in 7 verschillende groottes. Dit is wel handig, omdat niet iedereen even grote nagels heeft en iedereen heeft weer een andere vorm. Ook handig dat ze vier meer stickers erin hebben gedaan, zo kun je precies de goede maat sticker voor je nagel(s) vinden.  De stickers moet je zo opdoen zoals ze liggen op de onderste rij.

                 

De stickers zijn vrij breed en passen niet helemaal op mijn nagels. Tijdens het opplakken ervoer ik al dat de stickers aardig dun zijn. Dat maakt het moeilijk om ze mooi op de nagels te plakken. Ook moest ik voorzichtig omgaan met de stickers, want omdat ze zo dun zijn, scheuren ze snel. Omdat mijn nagels kort zijn, moest ik de helft van de stickers eraf vijlen. Dit ging niet gemakkelijk, want de stickers scheurden snel. Daarnaast ontstonden er allerlei bobbels in de stickers en die gingen ook niet weg.

                
                     Linkerhand

                
                      Rechterhand

Na één dag heb ik de nagelstickers eraf gehaald. De kwaliteit is slecht, de stickers chippen al heel erg snel. Zo jammer, want de stickers zijn lekker goedkoop. Voor één dag zouden deze stickers nog wel kunnen, maar wil je ze langer dragen voor de mooiheid, koop ze dan niet! Nee, ik ben niet bepaald te spreken over deze stickers, helaas.

De nagelstickers van MAX zijn verkrijgbaar bij de Action voor €0,59.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen