13-05-13

Review: Essence lipstick 61 I'm lobstar!

              

De lipsticks van Essence liggen al zo lang ik me kan herinneren in de schappen. De huls verandert nog wel eens, maar de lipsticks zitten nog steeds in het vaste assortiment. Als ik voor een bepaalde gelegenheid een nieuwe kleur lipstick nodig hebt, dan koop ik er snel een van Essence. De lipstick die ik nu ga reviewen heet 61 I'm lobstar! Deze lipstick heb ik speciaal gekocht voor Koninginnedag en voor de zomer. Wil je weten wat ik van deze lipstick vind? Lees dan snel verder!
De huls ziet er vrij basic en goedkoop uit. Niet mijn favoriet, maar het is ook niet hinderlijk lelijk. Essence had leukere hulzen voor deze lipsticks.

I'm lobstar! is een vrolijke oranje kleur met gouden glitters erin verwerkt. Een prachtige kleur voor Koninginnedag of het WK/EK. De laatste tijd ben ik weer helemaal van het oranje, want het is een prachtige kleur. I'm lobstar! past perfect bij de zomer, het is een vrolijke kleur die iets extra's geeft aan mijn make-up look.

                   

De lipstick smeert lekker uit op mijn lippen. Na één keer over mijn lippen te gaan, komt er meer glitter dan kleur van de lipstick af. Je moet echt een paar lagen opdoen wil je oranje/rode lippen krijgen. Wel jammer dat na een tijd de kleur eraf is en er alleen nog glitters op mijn lippen zitten. Hou je niet zo van glitters, dan is deze lipstick niet voor jou. Ik vind de glitters wel een mooi extra effect geven. Voor de rest is I'm lobstar! zeker een leuk kleurtje voor in mijn lipstickstash.

                   

Voor €1,99 vind ik dit ook helemaal geen slechte lipstick. De kleur mocht het iets beter doen, maar daarentegen smeert de lipstick goed uit over mijn lippen. Ik ben tevreden over dit product van Essence en ik ga I'm lobstar zeker vaker gebruiken deze zomer!

De lipsticks van Essence zijn verkrijgbaar bij de Kruidvat en Trekpleister voor €1,99.

1 opmerking: