01-05-13

Review: Essence Stay With Me longlasting lipgloss 02 My Favorite Milkshake

                  

De Essence Stay With Me lipglossen liggen al een tijd in het assortiment van Essence. Deze lipglossjes zijn verkrijgbaar in tig verschillende kleuren. Lipgloss draag ik niet vaak, maar als ik het draag dan is het 9 van de 10 keer roze. Dat is de reden waarom ik heb gekozen voor de roze kleur 02 My Favorite Milkshake. Bovendien wilde ik deze lipgloss testen voor me blog en dat ga ik in dit artikel doen.

De lipgloss zit in een verpakking van 4 mL en is 12 maanden houdbaar. Voor een lipgloss is dat wel te doen. De huls van de lipgloss ziet er stoer en leuk uit. De verpakking is aan de kleine kant en dat maakt het makkelijk om mee te nemen. Het ziet er mooi dat er een kleuroverloop is van de zwarte dop naar de kleur van de lipgloss zelf.

                     

De applicator valt op doordat die in het midden naar binnenloopt en dat geeft een speciaal effect. Niet iedere lipgloss heeft dit. Ik vind de applicator fijn werken voor mijn lippen. Door de applicator blijft de lipgloss aan de binnenkant zitten, waardoor je niet te veel lipgloss aan de applicator hebt zitten.

De gloss zelf is vrij dik en plakkerig van substantie. Op de verpakking staat dat deze lipgloss moet zorgen voor kleurrijke en glanzende lippen. En dat doet de gloss ook. Er zitten geen glitters en een shimmer in de gloss. Het nadeel is dat deze lipgloss niet bepaald longlasting is: een maaltijd houdt die absoluut niet vol. Je moet de lipgloss steeds bijwerken. Een ander nadeel is dat de gloss heel erg plakkerig is.

               

               

Al met al kan ik zeggen dat ik wel fan ben van deze glosjes. De gloss ruikt lekker naar fruit en is makkelijk aan te brengen. Hou je niet van plakkerige lipgloss die je steeds moet bijwerken? Dan is deze lipgloss waarschijnlijk niet voor jou. Maar voor die €1,99 kun je hem altijd nog gaan proberen.

De Essence Stay With Me lipgloss is verkrijgbaar bij de Kruidvat & Trekpleister voor €1,99.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen